خبرگزاری کار ایران

توسط معاون اداری مالی حمل و نقل و پایانه‌های همدان صورت گرفت:

تشریح برنامه‌های هفته حمل و نقل و رانندگان

کد خبر : ۱۳۰۰۳۵

به مناسبت فرارسیدن هفته حمل و نقل و رانندگان و روز راهدار «۲۶ آذرلغایت ۱ دی ماه» اهم برنامه‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان تشریح شد.

ایلنا: به مناسبت فرارسیدن هفته حمل و نقل و رانندگان و روز راهدار «۲۶ آذرلغایت ۱ دی ماه» اهم برنامه‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان تشریح شد.
به گزارش ایلنا، معاون اداری مالی حمل و نقل و پایانه‌ها بیان کر: یکی ازمتداول‌ترین برنامه‌های این هفته حضور دسته جمعی کارکنان و دست اندرکاران شرکت‌های حمل و نقل در سازمان انتقال خون و اهداء خون به نیازمندان است. برگزار خواهد شد.
محمد سرگزی افزود دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان نیز هر سال به منظورتجدید میثاق با آرمان‌ها‌ی انقلاب اسلامی و گرامی داشت خاطره اطاعت از فرمان تاریخی امام(ره) در ۲۶آذر سال ۱۳۶۲و تلاش و همدلی رانندگان در تخلیه کالاهای وارداتی از بنادر و استفاده از رهنمودهای ایشان صورت می‌گیرد.
وی با تاکید به نقش رانندگان در حمل و نقل و توسعه کشور اظهار داشت: به منظور تجلیل از تلاش شبانه روزی این عزیزان مقرر شده است در یکی از روزهای هفته، مسوولین اداره کل باحضور در یکی از محورهای استان به رانندگان عبور کننده از آن مسیر خسته نباشید گفته و هدایایی را بمناسبت روز رانندگان به آنان تقدیم کنند.
سرگزی با اشاره به لزوم تعامل با دست اندرکاران حمل و نقل گفت: برگزاری مصاحبه مطبوعاتی مشترک با اداره کل راه و شهرسازی و پلیس راه، تشکیل جلسه شورای اداری، تشکیل جلسه با مسوولین پاسگاه‌های پلیس راه، انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کالا، مسافر و رانندگان نیز با هدف ارتقاء سطح خدمات این بخش انجام می‌شود.
وی به برنامه‌های فرهنگی در این هفته اشاره کرد و گفت: مراسم قرائت زیارت عاشورا، برگزاری مسابقه نقاشی و مقاله نویسی بین فرزندان همکاران و دیدار با خانواده دو شهید راننده و نیز از دیگر برنامه‌های تدوین شده توسط واحد روابط عمومی است.
معاون‌اداری مالی حمل و نقل و پایانه‌ها در خاتمه فرارسیدن هفته حمل و نقل و رانندگان و راهداری را به مجموعه سیاست گذاران، برنامه ریزان، شاغلین و دست اندرکاران بخش حمل و نقل جاده‌ای به ویژه رانندگان پر تلاش و راهداران بی‌ادعا تبریک‌گفت و برای همه فعالان این بخش آرزوی توفیق کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز