خبرگزاری کار ایران

ارائه ۲۷ دوره آموزش فنی و حرفه‌ای در مراکز ثابت شهرستان رزن

کد خبر : ۱۲۶۸۸۶

در سه ماهه سوم سال جاری ۲۷ دوره مهارتی در مرکز برادران و خواهران و دومنظوره قروه درجزین در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و خدمات ارائه می‌شود.

ایلنا: در سه ماهه سوم سال جاری ۲۷ دوره مهارتی در مرکز برادران و خواهران و دومنظوره قروه درجزین در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و خدمات ارائه می‌شود.
به گزارش ایلنا، مجید جوهریان، رییس مرکزآموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان رزن اظهار داشت: آموزش حرفه‌های جوشکاری سازه‌های فولادی با فرآیند SMAW، برنامه نویس زبان HTMLبرای طراحی صفحات وب، کارور نرم افزار حقوق و دستمزد، دوزنده چادر و مقنعه و دوزنده پوشاک حمام برای نخستین بار در این شهرستان انجام گرفته است.
وی با اشاره به رایگان بودن آموزش‌های فنی و حرفه‌ای عنوان کرد: در ۶ماهه نخست سال جاری ۱۵۵ هزار و ۱۲۲ نفر - ساعت آموزش در کارگاه‌های مجهز مراکز ثابت و نیز در قالب آموزش صنایع و صنوف اجرا شد.
جوهریان ادامه داد: در ۶ماهه نخست سال جاری ۳۸ حرفه در قالب ۵۴ دوره متنوع برگزار شده است.
رییس مرکزآموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان رزن خاطرنشان کرد: در این شهرستان تعداد ۵ آموزشگاه آزاد و با مجوز از فنی وحرفه‌ای فعال هستند که آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را در رشته‌های رایانه، حسابداری، طراحی و دوخت و مراقبت و زیبایی آموزش می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز