خبرگزاری کار ایران

بهره‌مندی بانوان متاهل و مجرد از بیمه زنان خانه‌دار

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۲۳۳

رئیس اداره تأمین اجتماعی شهرستان اسدآباد گفت: برای گسترش بیمه همگانی و بیمه خانواده ایرانی بانوان متاهل و مجرد می‌توانند برای بهره مندی از بیمه زنان خانه‌دار اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از همدان، کمال شعبانی اظهار کرد: این بانوان در صورت تمایل می‌توانند یکی از سه نوع خدمت با نرخ متفاوت را برای بهره‌مندی از بیمه زنان خانه دار انتخاب کنند.

وی نوع اول انتخاب برای بیمه زنان خانه‌دار را  نرخ ۱۲ درصد با مبلغ ۳۱۸ هزار تومان شامل بازنشستگی و فوت بعد از بازنشستگی برشمرد و افزود: نوع دوم خدمت نرخ ۱۴ درصد با مبلغ ۳۷۲ هزار تومان شامل بازنشستگی و فوت قبل و بعد از بازنشستگی و نوع سوم نرخ ۱۸ درصد مبلغ ۴۷۸ هزار تومان شامل بازنشستگی و فوت و قبل و بعد از بازنشستگی و از کار افتادگی بوده که این مبالغ تا پایان سال ۱۴۰۰ ثابت خواهد بود.

شعبانی تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند بدون مراجعه حضوری با ورود به سامانه خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی اینترنتی www.es.tamin.ir  نسبت به انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه اقدام کنند.

وی در ادامه تعداد مستمری‌بگیران اصلی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی  شعبه اسدآباد را سه هزار و ۱۰۷ نفر و مستمری‌بگیران تبعی را پنج هزار و ۵۴۵ نفر برشمرد و خاطرنشان کرد: از بهمن ماه سال گذشته تا دی ماه امسال افزون بر ۱۱۸ میلیارد و ۵۱۷میلیون تومان به مستمری بگیران و بیمه‌شدگان تحت پوشش تأمین اجتماعی شهرستان شامل بازنشسته، از کارافتاده، عائله‌مندی، اولاد، کمک هزینه ازدواج، کفن و دفن، غرامت، دستمزد ایام بیماری و بارداری و مقرری بیکاری پرداخت شده است. 

شعبانی همچنین میزان پرداخت عیدی به مستمری بگیران تحت پوشش خود را از بهمن ماه سال گذشته تا دی ماه امسال  افزون بر سه میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان اعلام کرد و یادآور شد: طی مدت فوق هفت هزار و  ۸۱۵ مورد برای یک تا سه بار مراجعه و بازرسی از کارگاه‌ها و شرکت‌های تابعه سطح شهرستان توسط شعبه تأمین اجتماعی اسدآباد انجام گرفته است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز