خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان:

تحقق ۱۳۰ درصدی انسداد چاه های غیرمجاز شهر همدان

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۹۸۸

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان از تحقق ۱۳۰درصدی انسداد چاه‌های غیر مجاز شهر همدان خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، منصور ستوده  گفت: در راستای مطالعه و اجرای پروژه های تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی شهرستان همدان در شش ماهه نخست سال جاری تعداد ۶۰ حلقه چاه مسدود و در این راستا نیز تعهد اهداف و برنامه‌های این شرکت ۱۳۰ درصد تحقق یافته است.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های این شرکت در راستای سند راهبردی سه ساله استان و در طول شش ماهه نخست سال جاری در رابطه با وضعیت دو شهرستان همدان و فامنین گفت: در این راستا پروژه آبرسانی به شهر همدان در پیش گرفته شده، که عملیات پیش‌بینی شده در سال جاری شامل تکمیل و بهره‌برداری از طرح اضطراری انتقال آب به شهر همدان به میزان ۲۵۰ لیتر در ثانیه و تکمیل و بهره‌برداری از مخازن است.

ستوده با بیان اینکه در این طرح از ۱۵۰ هزار مترمکعب مخازن افزون بر ۱۰۰ هزار مترمکعب انجام و صددرصد تعهد مربوط به اجرای این طرح در سال جاری اجرا شد، اضافه کرد: در راستای مطالعه و اجرای پروژه‌های تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی شهرستان همدان نیز در طول شش ماهه نخست سال جاری تعداد ۶۰ حلقه چاه مسدود و در این راستا نیز تعهد اهداف و برنامه‌های این شرکت ۱۳۰ درصد تحقق یافته است.

ستوده ادامه داد: در این راستا کنتورهای هوشمند نصب و چاه‌های فاقد پروانه نیز تعیین تکلیف شده‌اند که درصد تحقق  تعهد در این راستا در طول شش ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ به ترتیب برابر ۸۶  و ۱۰۰ درصد است.

وی در ادامه ضمن ارزیابی پیشرفت خوب طرح‌ها و پروژه‌های شرکت آب منطقه‌ای همدان، گفت: مطالعه انتقال پساب تصفیه خانه همدان به منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد یکی از پروژه‌های تعریف شده بود که این پروژه در سال ۱۳۹۹ به اتمام رسیده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز