خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان:

جشنواره تئاتر در پرورش خلاقیت‌های کودکان موثر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۳۷

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان گفت: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در رشد و پرورش قوای فکری و خلاقیت‌های کودکان موثر است.

ایلنا: مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان گفت: جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان در رشد و پرورش قوای فکری و خلاقیت‌های کودکان موثر است.
به گزارش ایلنا، علی مظاهری با تاکید بر اینکه تئا‌تر کودکان و نوجوانان باید از مدارس ابتدائی شروع شود، گفت: با اجرای تئا‌تر می‌توان روح و روان کودکان را تقویت کرد و با ایجاد محیطی شاد ساعت مفیدی را برای کودکان فراهم کرد. در این زمینه مراکز آموزشی به ویژه آموزش و پرورش می‌تواند سهم به‌سزایی را ایفا کند.
وی با بیان اینکه نمایش آموزش و فعالیتی خلاق محور است، افزود: تئا‌تر کودک و نوجوان می‌تواند در رشد فکری و خلاقیت‌های نوجوانانه دانش آموزان تأثیر خوبی داشته باشد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان بیان کرد: توجه به نیازهای فکری، روحی و روانی کودک و نوجوان با تئا‌تر ویژه سنی آن‌ها می‌تواند کمک شایانی به هدایت پرورش و رشد کودکان کمک کند.
به اعتقاد وی، در انتقال آموزه‌ها از طریق هنر تئا‌تر، بدیهی سازی و بخصوص بدیهی سازی‌های آزاد و شخصیتی در رشد شخصیت کودکان تأثیرگذار است.
مظاهری اظهار کرد: تئا‌تر کودک می‌تواند رهایی ذهنی، جسمی و عاطفی کودکان را رشد دهد.
وی ادامه داد: هر اثر هنری که به کودکان ارائه می‌دهیم هر اندازه که از محتوای عمیق‌تر برخوردار باشد تاثیرپذیری بهتری خواهد داشت.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان گفت: در بحثجشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان نیز اگر تئا‌تر را گسترش بدهیم و به نقش آموزشی آن توجه کنیم قطعا در آینده جامعه‌ای پویا و با نشاط خواهیم داشت چرا که شخصیت خلاقانه کودکان را رشد می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز