خبرگزاری کار ایران

پوشش امنیتی و انتظامی جشنواره تئاتر کودک برقرار است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۸۹

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از پوشش امنیتی و انتظامی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان خبر داد.

ایلنا: فرمانده انتظامی شهرستان همدان از پوشش امنیتی و انتظامی جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان خبر داد.
به گزارش ایلنا، رسول مرادی با بیان اینکه با بهره‌مندی از هنر تئا‌تر می‌توان برای ارتقای نظم و امنیت در جامعه تلاش کرد، افزود: اغلب کودکان و نوجوانان علاقه‌مندی خاصی به فعالیت‌های پلیسی دارند که می‌توان از طریق تئا‌تر، آنان را با مفاهیم انضباطی جامعه آشنا کرد.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به صورت روزانه برنامه‌های انتظامی را برای برقراری نظم و امنیت مردم اجرا می‌کند، گفت: این برنامه‌ها در مناسبت‌های خاص شدت می‌گیرد.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان یکی از این برنامه‌ها و مناسبت‌های خاص است که برای برقراری نظم و امنیت این برنامه جلسات مختلفی برگزار شده است.
وی با بیان اینکه پوشش امنیتی و انتظامی این برنامه را برقرار خواهیم کرد، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است.
مرادی همدان را یکی از استان‌های امن کشور دانست و ابراز کرد: در سال‌های قبل نیز شاهد برگزاری مطلوب جشنواره‌های بین‌المللی به ویژه جشنواره تئا‌تر در استان بودیم که این امر به خاطر فرهنگی بودن مردم این استان، مهمان‌نوازی و قانون‍‌پذیری آنان است.
بیستمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان از ۲۴ تا ۳۰ مهرماه در همدان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز