خبرگزاری کار ایران

به مناسبت گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی صادر شد؛

بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان

کد خبر : ۱۱۰۴۰۰

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان ضمن تبریک آغاز هفته نیروی انتظامی بیانیه‌ای را تنظیم و منتشر نموده است.

ایلنا: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان ضمن تبریک آغاز هفته نیروی انتظامی بیانیه‌ای را تنظیم و منتشر نموده است.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این بیانیه اقدامات فرماندهان و کارکنان نیروی خدوم انتظامی که در راستای تأمین امنیت، آسایش و آرامش مردم مؤمن و ولایت مدار جمهوری اسلامی ایران اقدام می‌کنند، ارج نهاده شده است.

در این بیانیه آمده است: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از مظاهر برجسته اقتدار نظام با اراده پایدار و حرکت مجاهدانه خود سهم به سزایی در ارتقای امنیت کشور شامل؛ امنیت اجتماعی، مدنی، روانی و اخلاقی دارد و این رکن از جامعه یکی از پایه‌های اصلی پیشرفت و قوام و سربلندی کشور است.

امروز غیورمردان نیروی انتظامی با اقتدار، صلابت و هوشیاری کامل، از مرز و ثغور میهن اسلامی و جان، مال، امنیت، عزت و ناموس مردم پاسداری کرده و با حسن انجام وظایف و ماموریت‌های محوله، کارآیی خود را به نحو احسن به منصهٔ ظهور رسانده‌اند که هرگز این همه فداکاری مخلصانه از یاد‌ها نخواهد رفت و خاطره آن همه فداکاری در دل ملت خواهد ماند.

نیروی انتظامی با برخورداری از سامانه فرماندهی خردمند و هوشمند با رویکردهای نوین و نیروی انسانی ولایتمدار، متعهد، ورزیده، حرفه‌ای و دارای دانش و بینش تخصصی، الزامات و مولفه‌های حوزه ماموریتی خود را در تراز مجموعه‌ای ممتاز، کارآمد و موثر مکتبی برای نظام و جامعه اسلامی معرفی کرده است.

در پایان این بیانیه آمده است: به همه حماسه سازان پیروز و سنگرداران همیشه بیدار و خانواده‌های معظم آنان وبا گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام نیروی انتظامی این هفته را به آنان تبریک و شادباش عرض می‌نماید و انتظار دارد نیروی محترم انتظامی استان با سرلوحه قرار دادن فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا در راستای تحقق منویات از ظرفیت‌های موجود در استان در راستای برقراری و ارتقا نظم و امنیت عمومی گام بردارد واستان همدان از جمله استان‌های طرازاول و الگو قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز