خبرگزاری کار ایران

ایتالیا و مالزی با تئاتر کودک به همدان می‌آیند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۹۸

دو نمایش که تولید مشترک ایتالیا و مالزی با ایران است، در جشنواره امسال حضور دارند.

ایلنا: دو نمایش که تولید مشترک ایتالیا و مالزی با ایران است، در جشنواره امسال حضور دارند.

به گزارش ایلنا از همدان، شهرام کرمی دبیر بیستمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان درباره وضعیت بخش بین‌الملل بیستمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان همدان اظهار داشت: قرار است امسال دو تولید مشترک در بخش بین‌الملل جشنواره اجرا شود؛ یکی از این نمایش‌ها، تئاتری است که با کارگردانی حامد زحمتکش در کشور مالزی تولید شده است.

وی درباره گروه بازیگری و نحوه اجرای این نمایش، افزود: این اثر که با حضور بازیگران مالزیایی در جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان حضور پیدا می‌کند، یک نمایش سیار و محیطی است که در ایام جشنواره در اطراف شهر همدان و روستاهای استان روی تریلی سیار اجرا می‌شود.

دبیر بیستمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان از تولید اثری مشترک با کشور ایتالیا به کارگردانی آرش عباسی خبر داد و گفت: این اثر از تلفیق یک قصه قدیمی ایتالیایی با یک قصه فولکلور ایرانی تولید شده که در حال حاضر مراحل پایانی تولید خود را در ایتالیا سپری می‌کند تا در صورت موافقت شورای انتخاب بخش بین‌الملل در جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان اجرا شود.

وی یادآور شد: امسال علاوه بر حضور هفت گروه خارجی در جشنواره در راستای تعامل با سایر کشور‌ها و کمک به تئا‌تر کودک و نوجوان، میزبان مدیران مطرح تئا‌تر مانند گوردن واین مدیر خانه تئا‌تر فرانکفورت، کهلر یکی از مدیران تئاتری آلمان و هانکس مدیر یکی از مطرح‌ترین کمپانی‌های تئا‌تر رومانی خواهیم بود.

جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان در نیمه دوم مهرماه در همدان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز