خبرگزاری کار ایران

بیانیه شورای هماهنگی احزاب و گروه‌های اصلاح طلب استان همدان

کد خبر : ۱۰۸۶۷۹

شورای هماهنگی احزاب و گروههای اصلاح طلب استان همدان درباره رخدادهای اخیر کشور بیانیه ای صادر نمود.

ایلنا: شورای هماهنگی احزاب و گروه‌های اصلاح طلب استان همدان درباره رخدادهای اخیر کشور بیانیه‌‌ای منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، متن این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

مردم آگاه و شریف ایران

۲۴ خرداد ۹۲، ملت خردمند ایران، در میانهٔ ناامیدی چراغ امید را افروز نگه داشت تا تدبیری را جستجو کند که بهبود اوضاع مردم نتیجه آن باشد و آنچه رخ داد؛ عینیت تلاطمی خروشان در بطن جامعه‌ای به ظاهر آرام بود و روشن‌ترین پیام آن این بود که؛ وجدان جمعیِ جامعه، دیده بانی دقیق، منصف و مدبر است و برآیندِ «خواست ملی» علیرغم وجود موانع سخت، به هنگام راه درست خود را باکمترین عارضه بر می‌گزیند.

رویکرد ملت بر مدارِ عقلانیت؛ امید و تدبیر بود که، نشاید جامعه با بی‌تدبیری به سوی ناامیدی جهت پیدا کند، همراهی و پشتیبانی بزرگان نظام با این رویکرد ملی سبب ساز شکل گیری دولتی گردید که امروز با حفظشان و منافع ملی در جهان داد صلح، آشتی و کرامت انسان را سر داده است. و تمام تلاش خود را برای زنده نگهداشتن امید و حرکت در این راه بکار گرفته است.

در دنیای امروز حرکت مبتنی بر عقل، تدبیر و دوری از تعصبات بی‌منطق، پیشبرنده و ضامن منافع ملی است. بی‌شک مدارا و آشتی زمینه‌ساز آرامش است و آرامش، بستر توسعه و پیشرفت. خلاء این دو رکن ثبات و پیشرفت در مقاطعی سبب گردیده بود که کشور ما عیلرغم داشتن سرمایه‌های در خور اجتماعی، فرهنگی و مادی، هیچ‌گاه نتواند در جایگاه شایسته و بایستهٔ خود قرار گیرد… جای بسی خوشبختی است که امروز با تدبیر مقامات عالی رتبهٔ نظام، شاهد بروز آرامش نسبی بر مدار تدبیر و مدارا هستیم، نشانه‌هایی همچون؛ آزادی بخشی از زندانیان سیاسی، برگشت پروندهٔ ملی هسته‌ای به مدار «سیاسی و دیپلماتیک» و نیز نصایح و فرامین به نهادهای مختلف، برای همکاری با دولت منتخب و نیز عدم موازی کاری دستگاه‌ها از کارهای شایسته و قابل تحسینی است که در راستای تامین منافع ملی جای قدردانی و حمایت همگانی دارد.

«شورای هماهنگی احزاب و گروه‌های اصلاح طلب استان همدان» ضمن استقبال و حمایت از مواضع مدبرانهٔ مجموعهٔ تصمیم گیران عالیهٔ نظام جمهوری اسلامی، مراتب سپاس خود را از رویکرد تدبیر و امید در حوزه‌های مختلف اعلام داشته و امیدوار است که با تداوم و تقویت چنین رویکرد مثبتی، شاهد آرامش، آشتی و همبستگی ملی بیشتر باشیم. از همین رو از ملت شریف ایران دعوت می‌کنیم؛ با حضور خردمندانه و با مدارای خود، موجب تقویت و عینیت بخشی به چنین راهبرد راهگشایی باشند.

والسلام

شورای هماهنگی احزاب و گروه‌های اصلاح طلب

استان همدان

هفتم / مهرماه / نود و دو

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز