خبرگزاری کار ایران

بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، ۲۴ تا ۳۰ مهر برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۰۷۷۹۷

بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، ۲۴ تا ۳۰ مهر امسال در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین با حضور ۴۰۰ هنرمند برگزار می‌شود.

ایلنا: بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، ۲۴ تا ۳۰ مهر امسال در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین با حضور ۴۰۰ هنرمند برگزار می‌شود. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به آمار و اخبار جشنواره نوزدهم، خبرنگاران را سفیران شادی توصیف کرد که سال گذشته توانسته‌اند با انعکاس بیش از ۶ هزار خبر، خروجی مطلوبی از این رویداد بین المللی ارائه دهند.

به گزارش ایلنا از همدان، طبق بررسی‌های انجام شده توسط این مقام مسئول و بر اساس نظرسنجی‌ها، آماری از وقایع جشنواره نوزدهم ارائه شد. جامعه آماری برای کسب این نتایج ۱۲۰ هزار می‌ه‌مان داخلی و خارجی بودند که در جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان سال گذشته حضور داشتند.

خسرو بیات پس از اعلام این آمار به مردمی بودن برنامه‌های افتتاحیه جشنواره اشاره کرد و گفت: امسال در ۱۰ نقطه از استان برنامه افتتاحیه به صورت مردمی برگزار خواهد شد و کاروانی که حامل پیام جشنواره است با عبور از بخش‌های مختلف استان، خبر از برگزاری این رویداد بین المللی مى‌دهد.

وى در ادامه از هماهنگی و حمایت مسئولان ارشاد استان که موجب میزبانی دوباره همدان برای جشنواره بیستم شدند قدردانى کرد و گفت: استانی که پیشینه‌اش تاریخ و تمدن است باید در حد مطلوبی، جشنواره را میزبانی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز