خبرگزاری کار ایران

عبدالرضا دشتی زاده خبرداد:

جمع آوری کانترهای غیرمجاز در جزیره قشم

asdasd
کد خبر : ۴۴۵۰۸۵

رئیس توسعه گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از جمع آوری کانترهای غیرمجاز با هدف ساماندهی فعالیت های حوزه صنعت گردشگری در قشم خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قشم،  عبدالرضا دشتی زاده با بیان اینکه سه کانتر نصب شده مقابل مجتمع سیتی سنتر شب گذشته باهمکاری اداره اماکن عمومی قشم جمع آوری شدند، اظهار داشت: متاسفانه افراد اداره کننده این کانترها به دلیل شرکت نکردن در دوره های آموزشی و نداشتن مجوز، از صلاحیت ارائه خدمات در حوزه گردشگری برخوردار نبودند.

وی خاطرنشان کرد: مسافران و گردشگران جزیره قشم بارها از نحوه ارائه نامناسب خدمات فعالان گردشگری در این کانترها به اداره کل گردشگری شکایت کرده بودند که در نهایت منجر به جمع آوری آن شد.

رئیس توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم افزود:از این پس افرادی مجاز به ارائه خدمات در کانتر مقابل مجتمع های تجاری در جزیره قشم خواهند بود که از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم مجوز نصب و فعالیت دریافت کنند.

به گزارش ایلنا، جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با داشتن سایت های فراوان گردشگری در جنوب ایران واقع شده و در طول سال بیش از پنج میلیون مسافر و گردشگر با سفر به این جزیره از ظرفیت های فراوان آن دیدن می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز