خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال‌جاری تاکنون؛

بیش از 941 هزار تن کالا در بنادر شرق هرمزگان جابه‌جا شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۵۶۱

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: 941 هزار و 672 تن کالای نفتی و غیرنفتی از ابتدای سال جاری تا کنون در بنادر شرق استان تخلیه و بارگیری شده است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حمیدرضا محمدحسینی تختی با اشاره به جابه‌جایی 941 هزار و 672 تن کالای نفتی و غیرنفتی از بنادر شرق استان، اظهار کرد: از این میزان 207 هزار و 409 تن فرآورده‌های نفتی و 734 هزار و 263 کالای غیرنفتی است. 

وی ادامه داد: در این مدت 26 هزار و 755 تن کالا با افزایش 83 درصدی و میزان 109 هزار تن از فرآورده‌های نفتی با افزایش 100 درصدی ترانزیت شده است. 

 به گفته مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان؛ از مجموع عملیات انجام شده، 235 هزار و 17 تن فرآورده‌های نفتی و غیرنفتی به صورت رویه کابوتاژ (حمل و نقل ساحلی) در بنادر شرق جابه‌جا شده است. 

 محمدحسینی تختی همچنین با اشاره به ترانزیت 2 هزار و 322 دستگاه خودرو و ماشین آلات سنگین در بندر شهید باهنر گفت: در این رویه نسبت به سال گذشته هشت برابر افزایش به ثبت رسیده است. 

 وی اضافه کرد: این میزان از ترانزیت خودرو به کشورهای آسیای میانه و عراق از طریق بندر شهید باهنر ترانزیت شده است. 

 مدیر بندر شهید باهنر با اشاره به افزایش 27 درصدی پهلودهی 10 هزار و 582 فروند از انواع شناورها افزود: از این تعداد 138 فروند شناور بالای هزار تن و 10 هزار و 444 فروند زیر هزار تن بوده است‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز