خبرگزاری کار ایران

امام جمعه مسجد جامع داماهی بندرعباس:

مسئولان تا رفع کامل مشکل زلزله زدگان در کنار مردم بمانند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۱۷۲

امام جمعه مسجد جامع داماهی بندرعباس گفت: در بازدیدی که برای دومین بار ازمناطق زلزله زده(سایه خوش و روستاهای پراکنده منطقه دوآب) داشتم شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در کمک رسانی های و بهبود وضعیت منطقه زلزله زده بودیم.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمد صالح خردنیا اظهار کرد: با تلاش استاندار، نماینده غرب استان، فرماندهان سپاه، فرمانداری شهرستان بندرعباس ودیگر دستگاه های مربوطه،کمک رسانی به خوبی انجام می شود.

وی با بیان اینکه از ساعات اولیه وقوع زلزله در آنجا حضور داشته، خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلات را از نزدیک رصد کردیم ، کمبود ها و مشکلات خیلی زیاد بود، هوا بشدت گرم بود و مردم سرپناهی نداشتند اما روز سه‌شنبه که به اتفاق چند نفر در روستای سایه خوش و هم در روستاهای منطقه دوآب_دهستان دژگان حضور پیدا کردیم  به همت و تلاش مسئولین و ارگان های دولتی اعم از سپاه پاسداران،  نیروهای هلال احمر و عموم مردم از مناطق مختلف آب خنک و مواد غذایی و پوشاک و چادر مهیا بود و مهمتر از همه تحول وپیشرفتی که طی این سه روز ایجاد شده بود نصب تعدادی از کانکس ها در برخی روستاها بود که موجب خوشنودی ورضایت مردم شد.

امام جمعه مسجد جامع داماهی بندرعباس ادامه داد: در روستاهای دوآب هم امداد و کمک رسانی نسبتا خوب بود که توجه مسئولین و نیروهای مستقر در آن منطقه و همینطور خیرین را به خود جلب کرد و از طرفی دیگر، هم در روستاهای دوآب و هم سایه خوش که مرکز زلزله بوده و بیشترین میزان خسارات، فوتی و زخمی های را داشته تمام نیروهای هلال احمر، سپاه، ارتش و مردمی در آن های بسیار گرم و طاقت فرسا در حال کار و آوار برداری بودند..

وی نیازمندی های مردم زلزله زده را وسایل سرمایشی(کولر و یخچال) اجاق گاز، وسایل پخت و پز و فرش و لحاف و منبع ذخیره آب و سرویس بهداشتی و حمام برشمرد.

امام جمعه مسجد جامع داماهی بندرعباس با قدردانی ازهمه‌ مردم ومسئولین به ویژه استاندار،نماینده غرب استان ، فرماندهان سپاه، فرمانداری شهرستان بندرعباس،فرمانداری بندر خمیر، فرمانداری بندرلنگه، نیروهای امدادی و هلال احمر،اورژانس،انجمن های خیریه جنوب، مجتمع های دینی، شورای عالی مدارس اهل سنت و جماعت جنوب، خیرین، ابراز امیدواری کرد: مسئولین و خیرین تا رفع کامل مشکل زلزله زدگان در کنار آنها بمانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز