خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان:

نصب سایبان برای چادرهای زلزله‌زدگان انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۸۹۴

استاندار هرمزگان از نصب سایبان برای چادرهای مردم در مناطق زلزله زده غرب استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در خصوص آخرین روند خدمات رسانی به مردم زلزله زده غرب استان با اشاره به نصب چادر برای زلزله زدگان، عنوان کرد: با توجه به گرمای هوا تمام امکانات را بسیج کردیم که چادرها بدون کولر نمانند و مردم زلزله‌زده بتوانند از وسایل سرمایشی درون کولرها بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: نکته دیگری که مد نظر داشتیم این مسئله بود که گرما و رطوبت هوای بالا موجب می‌شد کولر‌ها درون چادر کارایی مناسب نداشته باشند به همین جهت به فکر نصب سایبان برای چادرها افتادیم تا از این طریق با کاهش دمای چادر، کولرها بتوانند بهتر محیط را برای زیست مناسب‌تر مردم زلزله زده خنک کنند.

دوستی ادامه داد: با همکاری گروه‌های مردمی و جهادی و نهادهای خدمت رسان خوشبختانه این مهم به وقوع پیوست و برای چادرها در مناطق زلزله زده سایبان نصب شد.

وی گفت: دولت در مردم در کنار زلزله‌زدگان غرب استان هستند و تا فراهم آوردن شرایط مناسب برای زندگی آنها را تنها نخواهند گذاشت.

استاندار هرمزگان ادامه داد: پس از وقوع زلزله مهیب بامداد شنبه تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای کمک به مردم متاثر از زلزله به کار گرفته شد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها پس از نجات جان مردم، تسریع در خدمات رسانی به مردم بود که با همکاری بسیار خوب نهادهای مختلف شاهد یک کار جهادی و اثرگذار در منطقه بودیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز