خبرگزاری کار ایران

در پی عدم ثبات قیمت در کشور؛

فروش کاغذ برای تجار و واردکنندگان به صرفه نخواهد نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۷۸۴

مدیر فروش شرکت مرکز اطلاعات کاغذ ایران گفت: تنها درخواستی که از دولت داریم این است که برخی قواعد و قوانین را در برخورد با شرکتهای خصوصی تسهیل دهند و از طرف دیگر ثبات قیمت را در کشور ایجاد کنند.

به گزارش ایلنا، زهرا زینلی مدیر فروش شرکت مرکز اطلاعات کاغذ ایران و سایت تبلیغاتی کاغذ و مقوا با بیان اینکه این سایت تنها سایت تخصصی در حوزه کاغذ و مقوا در ایران است که تمامی تاجران کاغذ و مقوا، بنکداران، چاپگران، انبار داران و تمامی مصرف کنندگان را به همدیگر متصل می‌کند،‌ گفت: این مرکز یک شرکت خصوصی بوده و بیش از 15 سال است که در حال فعالیت در حوزه کاغذ و مقوا است. تاکنون هیچ حمایتی از سوی دولت دریافت نکرده‌ایم و به اعتبار اعتمادی که مشتریان به ما دارند به ادامه فعالیت می‌پردازیم.

وی ادامه داد: تنها درخواستی که از دولت داریم این است که برخی قواعد و قوانین را در برخورد با شرکتهای خصوصی تسهیل دهند و از طرف دیگر ثبات قیمت را در کشور ایجاد کنند. چرا که این عدم ثبات قیمت و تورم حاکم در اقتصاد کشور موجب ایجاد مشکلات اساسی شده است برای مثال اگر دو هفته تقاضایی برای خرید کاغذ وجود نداشته باشد، و از طرف دیگر قیمت تمام شده برای واردات بسیار افزایش یابد فروش محصولات برای فروشنده به صرفه نخواهد بود.

لازم به توضیح است که مرکز اطلاعات کاغذ ایران (Paper Information Center) متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس با مسئولیت محدود با رویکرد مشتری مداری، اطلاع رسانی صحیح، قیمت دقیق و بروز کاغذومقوا را به مصرف کنندگان، فروشندگان و کلیه افراد دخیل بازار کاغد و مقوای ایران عرضه می‌کند. خدمات رسانی به خریداران و فروشندگان کاغذ و مقوا، ارتقا کمی و کیفی صنعت کاغذ و چاپ کشور به گونه‌ای که مجلات، کتب و نشریات چاپ شده، تحت تاثیر مثبت  این امر قرار بگیرند و تاثیر بسزایی در ایجاد علاقه بیشتر اقشار مختلف جامعه به کتاب خوانی، مطالعه و نهایتا ارتقاء فرهنگ جامعه داشته باشد. (ارتقاء سطح فرهنگ جامعه با محصولات چاپ شده با کیفیت تر از گذشته) ، پیاده سازی نوین ترین روشهای تجارت الکترونیکی (e-commerce) در بازار کاغذ برای اولین بار در ایران، اطلاع رسانی جامع به کلیه اقشار مرتبط با صنعت کاغذ و چاپ چه در داخل و چه در خارج از ایران (مشاوره در زمینه اطلاعات تکنیکی و مصرفی بازار کاغذ) از برنامه های و ماموریتهای اصلی این مرکز است.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز