خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مدار سلامت؛

هدف شرکت مدار سلامت حضور در بازارهای جهانی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۶۰۴

مدیرعامل شرکت مدار سلامت در خصوص شرکت مدار سلامت گفت: شرکت مدار سلامت 10 سال است که در زمینه تجهیزات پزشکی و دستگاه های قلب و عروق، مراقبت‌های ویژه و بستری فعالیت می کند که به صورت مستقل و مونتاژ، تولید و با برند های مدار سلامت به فروش می‌رسد. از جمله این محصولات می توان به دستگاه تسهیل کننده گردش خون، تشک مواج، دستگاه تشک مواج اشاره کرد.

محمد پراش منزه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، در خصوص معرفی 2 محصول این شرکت گفت: در نمایشگاه ایران هلس حضور پیدا کردیم که 2 محصول مهم این شرکت را معرفی کنیم که شامل: تشک مواج و دستگاه دی وی تی پروم لاکسی سیستم می شود که تشک مواج در مراکز درمانی برای زخم بستر استفاده می‌شود و دستگاه دی وی تی پروم لاکسی سیستم که به نام آی پی سی مصتلح هست که برای پیشگیری از آمبولی یا لخته شدن خون کاربرد دارد.

مدیرعامل شرکت مدار سلامت تاکید کرد:‌ نگاه شرکت مدار سلامت این است که در سال آینده کنار دریافت نشان cv ، بتواند در بازار کشورهای همسایه هم حضور داشته باشد و یک سهمی در مراکز درمانی کشورهای همسایه داشته باشد.

وی در خصوص بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی،  دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی گفت: در 2 سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا این نمایشگاه برگزار نشده؛‌ امسال با برگزاری مجدد این نمایشگاه فرصت خوبی برای حضور فعالان این حوزه بود. خوشبختانه امسال استقال خوبی از نمایشگاه شد. 

وی با اشاره به عدم حضور شرکت های بین المللی در کشور گفت: به دلیل تحریم هایی موجود نمی‌توان از شرکت‌های خارجی کمک گرفت و قطعا شرکت هایی هستند ک تمایل به حضور در بازار ایران دارند. از مسئولین محترم وزارت بهداشت و صاحب نظران درخواست می شود تدبیری بیندیشند تا این ارتباط برقرار شود؛ زیرا با برقراری این ارتباط ، بخشی از نیازهای ما تامین می‌شود.

خبرنگار: لیلا محمودزاده

حجم ویدیو: ۲۶۸.۸۹M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۵۹ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز