خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت درمان پژوهان آتیه؛

کمبود نقدینگی از مشکلات پیش روی تولیدکنندگان لوازم پزشکی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۴۹۱

مدیرعامل شرکت درمان پژوهان آتیه عنوان کرد: شرکت درمان پژوهان آتیه تولیدکننده کیف کمک‌های اولیه الیک‌های الیافی، بالشت‌های طبی آرتوروز و پک‌های ژله‌ای است.

غلامرضا مشایخی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی،  دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی گفت: محصولات این شرکت به طور عمده در سراسر داروخانه‌های ایران عرضه و بخش دیگری از آن نیز به کشور عراق صادر می‌شود.

وی تامین مواد اولیه و نوسانات قیمت ارز را از مشکلات این حوزه دانست و گفت: در حال حاضر برای تامین مواد اولیه مشکل نقدینگی داریم؛ زیرا باید این مواد را نقد تهیه کرده و به صورت شرایطی به فروش برسانیم. معمولا بیشتر داروخانه‌ها محصولات ما را به صورت شرایطی با بازپرداخت 3 تا 4 ماهه خریداری می‌کنند؛ این امر باعث می‌شود در تامین نقدینگی با مشکل مواجه شویم.

مدیرعامل شرکت درمان پژوهان آتیه در خصوص برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی،  دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی عنوان کرد: خوشبختانه پس از 2 سال استقبال خوبی از این نمایشگاه شد و مراجعه کننده بسیاری از سراسر کشور برای بازدید به این نمایشگاه آمده بودند.

وی اظهار کرد: امیدوارم برای نمایشگاه بعدی شرکت‌کنندگان بیشتری حضور داشته باشند و هماهنگی‌ها برای حضور سایر شرکت‌های بزرگ صورت بگیرد.

 

حجم ویدیو: ۱۷۹.۸۹M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۴۰ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز