خبرگزاری کار ایران

سودآوری در بزرگترین تولیدکننده قیر ایران از سرگرفته شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۷۳۹

همزمان با با پایان دوره حاشیه‌سازی «سلطان قیر»، سودآوری و تثبیت تولید و صادرات در بزرگترین تولیدکننده قیر ایران از سرگرفته شد.

به گزارش ایلنا، همزمان با افزایش 26 پله ای بزرگترین تولیدکننده قیر خاورمیانه در رتبه‌بندی شرکت‌های ایرانی به نظر می‌رسد با تعیین تکلیف پرونده «حمید باقری درمنی» معروف به سلطان قیر توسط دستگاه قضائی، ثبات تولید و سودآوری هم به شرکت نفت جی بازگشته است.

شرکت نفت جی به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی صنعت نفت از ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و 800 هزار تن انواع محصولات قیر برخوردار بوده که بزرگترین تولیدکننده این محصول نفتی در بین کشورهای خاورمیانه است.

بر این اساس، هرچند در مقاطعی حواشی مختلف به دلیل ماهیت تجارت پرسود قیر، علیه این شرکت نفتی ایجاد شده بود و در دوره‌ای، به دلیل پرونده «حمید باقری درمنی» که به سلطان قیر شهرت یافته بود، پای شرکت نفت جی به میان آمد که البته آن حاشیه سازی‌ها که توسط او برای اتلاف وقت و اتلاق در زمان رسیدگی به پرونده مفاسد اقتصادی او انجام شده بود نتیجه‌ای نداد و تدبیر مدیریت «نفت جی» موجب شد حاشیه‌ها، جای خود را به امنیت و ثبات دهد.

از بهمن ماه 1396 سکان مدیریت شرکت نفت جی به «مجید اعظمی» واگذار شده که در مدت کمتر از دو سال گام‌های بلندی به سوی ثبات و شفافیت بیشتر در این شرکت نفتی برداشته شده است.

در این راستا، حمایت از عرضه شفاف قیر در بورس کالا و پشتیبانی از مصوبه هیات دولت مبنی بر مشروط شدن صادرات قیر به مجوز وزارت نفت، از جمله این اقدامات شفافیت زا و اعتمادساز بوده است، ضمن آنکه ارتقاء 26 پله‌ای شرکت پالایش نفت جی و کسب رتبه 76 در رتبه‌بندی 100 شرکت برتر ایران از دیگر نشانه‌های رشد شرکت و عملکرد مثبت نفت جی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز