خبرگزاری کار ایران

به روز رسانی نظام جامع پیشنهادات در نفت پاسارگاد با جدیت پیگیری شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۶۱۲

مدیر عامل نفت پاسارگاد گفت: بازنگری، به روز رسانی و اصلاح نظام جامع پیشنهادات در این شرکت ضروری است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل نفت پاسارگاد ، مسعود اسفندیار در نشست صبحگاهی با مدیران دفتر مرکزی و مدیران کارخانه های تابعه افزود: بهره‌وری واقعی و ایجاد ارزش افزوده پایدار ارتباط مستقیمی با مقوله نظام جامع پیشنهادات دارد و خروجی آن، بی شک در پیشرفت اهداف شرکت مثمر ثمر خواهد بود.

وی بیان کرد: لازم است تا با قید فوریت مولفه‌های نظام جامع پیشنهادات شرکت مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد و همه واحدها کمک کنند تا بتوانیم اهداف عملیاتی و تحقق چشم انداز رونق تولید را جامه عمل بپوشانیم.

مدیر عامل نفت پاسارگاد بیان کرد: تزریق امید به جامعه به ویژه در فضای کسب و کار و تولید، مولفه ارزشمندی است که انگیزه را افزایش داده و بدون شک با توان و انگیزه مضاعف، می‌توان اهداف عالیه شرکت را نیز به پیش ببریم.

وی تصریح کرد: نباید بروکراسی‌ها و برخی مسائل مانع از چابکی در اقدام و عمل در راستای منافع شرکت باشد و همه دست به دست هم دهیم تا رونق تولید در نفت پاسارگاد محقق شود.

اسفندیار، در خصوص نوسازی و تقویت ناوگان حمل و نقل نفت پاسارگاد افزود: گزارشی کارشناسی و موشکافانه در راستای طرح مطرح شده تجهیز ناوگان حمل و نقل در این شرکت، آماده و جهت بررسی و تصمیم نهایی ارائه گردد.

مدیر عامل نفت پاسارگاد با اشاره به ظرفیت و توانمندی بانوان در عرصه‌های مختلف افزود: عضویت نماینده بانوان در کمیته منابع انسانی پیش بینی شده و پس انتخاب نماینده از سوی تمامی بانوان شرکت، بهره مندی از نظرات، پیشنهادات و طرح‌های بانوان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز