خبرگزاری کار ایران

پیام مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد به مناسب روز قدس

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۱۵۸

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد به مناسب روز قدس در پیامی تاکید کرد: روز قدس، روز رهایی امت اسلامی است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت نفت پاسارگاد ، متن پیام مسعود اسفندیار به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

" روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است " امام خمینی(ره) 

روز قدس، یادگار حکیمانه امام خمینی (ره) برای حمایت از ملت‌ مظلوم فلسطین و بیانگر اعتقاد راسخ نظام جمهوری اسلامی ایران به وحدت اسلامی مقابل استعمارگران است.

ملت زجر کشیده و بی پناه فلسطین امروز تحت حملات رژیم منفور و نامشروع صهیونیست قرار دارند و زیر سایه سکوت کشورهای استعمارگر قتل عام می‌شوند.

ملت غیور و قدر شناس ایران اسلامی هم صدا با سایر آزادی خواهان جهان اسلام با حضور یکپارچه و وحدت آفرین در آیین راهپیمایی روز قدس، یکبار دیگر با آرمان های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری”مدظله العالی” تجدید میثاق خواهند کرد.

روز جهانی قدس در واقع روز بیداری  ملت‌های آزاده اسلامی است تا پرچم حق و صداقت بر فراز قله‌های آزادی خواهی به اهتزار درآید.

 ملت اسلام امروز با مشت‌های گره کرده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل توطئه‌های این ۲ غده سرطانی را افشا خواهند کرد.

در پایان ضمن همدردی با ملت مظلوم فلسطین و ابراز انزجار از جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس، از خداوند منان می خواهیم تا هرچه زودتر سایه شوم رژیم نامشروع اسرائیل از سر جهان اسلام و قدس شریف برداشته شود.

مسعود اسفندیار

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز