خبرگزاری کار ایران

برگزاری نهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۵۳۸

شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان از روز دوشنبه ۱۳ مرداد ماه میزبان هنرمندان قالی باف از سرتاسر میهن عزیزمان ایران است و تا هفت روز گستره‌ای از هنر اصیل ایرانی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین چشم نوازی می‌کند.

هدف از برگزاری نهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف که با حضور میهمانان کشوری این حوزه و مدیران استانی در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌ها طی مراسمی آغاز به کار خواهد نمود، حمایت از صنعت و تولید ملی و ارج نهادن به هنر فاخر و ارزشمند قالیبافان فرش دستباف ایرانی است.

به گزارش ایلنا از همدان، فرش دستباف از دیر باز به عنوان هنری خانگی و اصیل در خانواده‌های ایرانی جایگاه ویژه‌ای داشته و هم اکنون نیز مشتاقان زیادی دارد که حاضرند برای فرش‌های نفیس ایرانی بار سفر ببندند و سیر در آفاق کنند تا بتوانند فرش دست بافی را توشه سفر خویش سازند و بهترین نقطه از منزل خویش را مزین و مفروش به آن کنند.

امروز پاسداشت این هنر ملی وظیفه ایست سنگین که بر دوش نسل ما است و در سالی که مزین به اقتصاد و فرهنگ نیز شده، فرش دستباف ایرانی بهترین و زیبا‌ترین جلوه از این نامگذاری به جا است. چرا که فرش دستباف هم از نظر اقتصادی و هم از لحاظ فرهنگی دارای شاخصه‌های مورد نظر بوده و ظرفیت پرداختن و حمایت در این حوزه را نیز دارا است.

برگزاری نمایشگاه فرش دستباف با این مصادیق، خود گامی بلند در حمایت از این تولید بومی و ملی است، و شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان بر خود می‌بالد که در سال اقتصاد و فرهنگ میزبان قدوم پر مهر هنرمندان قالیباف ایرانی و نگاه هنر دوست مردم فهیم استان همدان باشد.

نهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف همدان از تاریخ ۱۳ تا ۱۹ مرداد ماه سال جاری همه روزه از ساعت ۳۰/۱۵ تا ۳۰/۲۱ پذیرای بازدید کنندگان ارجمند است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز