خبرگزاری کار ایران

شب گذشته در حراج آثار هنری در برج میلاد تهران

کمک ۲۵۰ میلیون تومانی هنرمندان و خیرین به بیماران سرطانی

کد خبر : ۱۱۴۱۹۲

تعدادی از هنرمندان هنرهای تجسمی در اقدامی خیرخواهانه آثار خود را به نفع کودکان سرطانی در برج میلاد تهران به حراج گذاشتند.

ایلنا: تعدادی از هنرمندان هنرهای تجسمی در اقدامی خیرخواهانه آثار خود را به نفع کودکان سرطانی در برج میلاد تهران به حراج گذاشته که درحراج شب گذشته بیش از ۲۰۰ میلیون تومان آثار هنرمندان از سوی مردم و خیرین خریداری شد.

به گزارش ایلنا، تعدادی از هنرمندان هنرهای تجسمی آثار خود را در رواق هنری برج میلاد تهران به نمایش عمومی گذاشته و در حراج آثار هنری که شب گذشته در برج میلاد تهران برگزار شد، خیرین با خریداری این آثار درصدد حمایت از بیماران سرطانی بیمارستان امید ارومیه برآمدند.

در شب گذشته و در حراج آثار هنری استاد غلامحسین امیرخانی یکی از آثار خود را به ارزش ۵۰ میلیون تومان به گنجینه بیمارستان امید ارومیه اهدا کرد. همچنین یکی از خیرین ۱۰۰ میلیون تومان برای حمایت از بیماران سرطانی کمک کرد. مردم و خیرین دیگر نیز با خرید آثار هنری سایر هنرمندان به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان، از بیماران سرطانی حمایت کردند.

نمایشگاه و حراج آثار هنرمندان خوشنویسی، خوشنویسی، خط نقاشی و نقاشی کشور در برج میلاد به منظور حمایت از بیماران مبتلا به سرطان بیمارستان امید برگزار شده است.

در این نمایشگاه آثار استادان غلامحسین امیرخانی، پرستو احمد خانلوف کامبیز درم بخش، کیومرثدرم بخش، الهه رئیس دانا، فریده زریو، فیروزه زمردیان، اباصلت صادقیآ فتاح‌زاده، محمد فدایی، محمد هادی فدوی، اریو فرضی، علی قهرمانی، حسین کاشیان، عباس کوچری، صمد گلستان، احمد مازدای، حسین محجوبی، مهدی محمد قلزاده، نسرین محمودی، منوچهر معتبر، بهمن نیکو، علی نعلی، آرمان یعقوب‌پور، فاطمه پلنگی، غزاله اخوان، علیرضا آزادکیا به نمایش درآمده است.

در این نمایشگاه که همزمان با اعیاد قربان و غدیر(دهه ولایت) در رواق هنری تهران برج میلاد تهران برگزار می‌شود ۹۰ اثر در رشته‌های خوشنویی، خط - نقاشی و نقاشی تا دوم آبان ماه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز