خبرگزاری کار ایران

نمایشگاهی در کمک به کودکان دارای نقص ایمنی

کد خبر : ۲۵۰۷۰۶

نمایشگاه کمى پنجره ساعت پنج عصر از اول تا هفتم اسفندماه همراه با مزایده‌ى آثار هنرمندان به نفع کودکان دارای نقص ایمنی برگزار می‌شود.

بیماران مبتلا به نقص ایمنى به‌طور میانگین سالیانه چهل میلیون هزینه درمان دارند. این بهانه‌ای شده برای تعدادی از هنرمندان که آثارشان را در نمایشگاهی عرضه کرده و عواید حاصل از فروش آنها را به کودکان نقص ایمنی اهدا کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ نمایشگاه هنرهاى تجسمى در حوزه‌هاى خوشنویسى؛ عکس؛ نقاشى و مجسمه در اولین هفته‌ى اسفند ماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه ۷۱ اثر از ۵۶ هنرمند ایرانى به نفع کودکان بیمار نقص ایمنى به فروش می‌رسد.

اسامى هنرمندانى که در این نمایشگاه حامى کودکان نقص ایمنى شرکت دارند؛ به تفکیک هنرها و به ترتیب حروف الفبا بدین شرح است:

عکس: حسن احمدی؛ مهرداد افسری؛ ساعد براهیمی؛ ناصر تقوایی؛ فرید ثانی؛ امیرحسین حشمتی؛ ژیلا دژم؛ علی رجبی؛ یارای علیزاده؛ مجتبی فلاحی؛ هانا کامکار؛ فرزانه کلانتری؛ احمد مرشدلو؛ هادی نوید و سیدمحمداحسان یاسینی.

خوشنویسی: محمد سلحشور؛ اسرافیل شیرچی؛ عظیم فلاح؛ معصومه فلاح‌فرد؛ فرحناز محمدی یکتا؛ رسول مرادی؛ محمدرضا میرفندرسکی و شهروز نورالهی.

نقاشی: رامین اعتمادی بزرگ؛ مرجان آقامیری؛ هما بذرافشان؛ امید بنایی؛ سوسن پدرام؛ سجاد تاج‌کی؛ افسانه تایبی؛
امجد حلبی‌نژاد؛ مریم خزاعی؛ روشنک درخشانی؛ محمدمهدی رسولی؛ مرتضی رضایی؛ لیلا رضوانی؛ فرشته ستایش؛
بهمن عبدی؛ آرام مسلم‌زاده؛ مهتا معینی؛ کتایون مقدم؛ دانیال ملانوروزی؛ بهمن نیکو؛ رضا هدایت و رکسانا هوشمند وزیری.

مجسمه‌سازی: کریستین باباخانپاس؛ مجید بیگلری؛ نسرین ترک؛ آزاده حقایقی؛ آرمیتا رنجی؛ هومن سلیمی؛ محمدتقی صداقتی؛ قدرت‌اله عاقلی؛ شعله هژبر ابراهیمی؛ ناصر هوشمندوزیری و احسان ارضی.

نمایشگاه کمى پنجره ساعت پنج عصر؛ اول اسفند با حضور هنرمندان و نیکوکاران افتتاح و مراسم اختتامیه آن هفتم اسفندماه ساعت پنج عصر همراه با مزایده‌ى آثار هنرمندان برگزار می‌شود.

ساعت بازدید نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در برج میلاد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز