خبرگزاری کار ایران

افزایش 100 درصدی تماس مردمی با دفتر نظارت همگانی پلیس کیش

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۷۹۸

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از افزایش 100 درصدی تماس های مردمی با دفتر نظارت همگانی بازرسی در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا؛ سرهنگ " کوروش زرینی"در تشریح جزئیات این خبر گفت: در سال 1398 تعداد 612  تماس مردمی از عملکرد کارکنان پلیس کیش در سامانه 197 توسط کارشناسان این حوزه ثبت شده است.

سرهنگ زرینی همچنین از افزایش 60 درصدی مراجعه حضوری مردم خبر داد و افزود: این مرکز پل ارتباطی برای حل مشکلات انتظامی و رسیدگی به شکایات، انتقادات، تقدیر از عملکرد پلیس و پیشنهادها از سوی مردم است.

رئیس بازرسی پلیس کیش گفت: رعایت اصل امانت داری و احساس مسئولیت در قبال پیام های مردمی، سرعت عمل در دریافت و تحلیل نظرات شهروندان و ایجاد حس امنیت برای آنان از جمله اصول مهم و مورد توجه مرکز نظارت همگانی 197 به شمار می رود.

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری 50 جلسه ملاقات مردمی برگزار و تعداد 508 نفر از شهروندان نیز با مراجعه حضوری و دیدار با فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش درخواست های خود را مطرح داشته اند.

سرهنگ زرینی افزود: عمده درخواست های مطرح شده رفع توقیف وسائط نقلیه، درخواست پیگیری در راستای اجرای احکام قضایی و تقدیر حضوری از عملکرد پلیس های تخصصی این فرماندهی بوده است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش یادآور شد: شهروندان می توانند از طریق سامانه 197 با دفتر نظارت همگانی پلیس کیش ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز