خبرگزاری کار ایران

ساحل شرقی جزیره کیش ساماندهی و بهسازی می شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۴۵۰

نوار ساحل شرقی جزیره به منظور بهره گیری بهتر از طبیعت و استفاده مفید از امکانات گردشگری موجود در این مسیر ساماندهی می شود.

به گزارش ایلنا، با توجه به اینکه مسیر حدفاصل اسکله تفریحی و پلاژ آقایان به عنوان یک فضای چشم نواز گردشگری،بیشترین جذابیت را برای گردشگران وشهروندان دارد، عملیات ساخت پیاده روها و ساماندهی ارائه خدمات گردشگری این منطقه در دستور کار شرکت عمران،آب و خدمات قرار گرفت.

مهندس امین صفایی سرپرست معاونت فنی و عمرانی شرکت عمران، آب و خدمات در این خصوص گفت: فرسودگی و عدم کارآیی پیاده رو ساحلی حدفاصل اسکله تفریحی و پلاژ آقایان موجب شده است تا در بسیاری از موارد مسیر اختصاصی دوچرخه سواری بعنوان پیاده رو مورد استفاده گردشگران و شهروندان قرار گیرد که این موضوع بدلیل عرض کم مسیردوچرخه و تداخل کاربری، خطرات جدی به دنبال داشته و گاهی منجر به تصادف و حوادث نیز شده است.

وی افزود: به منظور رفع معضلات و فراهم کردن بستر لازم برای ساماندهی ساحل، تعیین حریم و رعایت حقوق شهروندان، پیاده رو اختصاصی ساحلی به طول 1200 متر در این محدوده ایجاد کردیم که ضمن تفکیک مسیرهای پیاده و دوچرخه، موجب آسایش و ایمنی می شود.

لازم به ذکر است، در مرحله بعدی، ساماندهی پیاده رو ساحل مرجان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز