خبرگزاری کار ایران

ایجاد جزیره پاک مدیون تلاش نیروی انتظامی ویژه کیش است

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۶۸۵

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: جزیره کیش از لحاظ امنیت، آرامش و نبود مواد مخدر می تواند الگویی برای کشور باشد.

به گزارش ایلنا؛ دکتر مظفری مدیر­عامل این سازمان در مراسم امحاء 80 کیلو مواد مخدر در کیش، با بیان این که یکی از مهمترین مولفه های موجود در کشور برای ایجاد رونق  و برون رفت از بسیاری مشکلات و گرفتاری ها حفظ و  ارتقای امنیت است افزود: علیرغم حضور در منطقه پرآشوب، شاهد امنیت کامل در کشور هستیم که  مدیون تلاش و کوشش  فرزندان ایران اسلامی در نیروی انتظامی­ است.

وی با قدردانی از ­دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و نیروی انتظامی، از امنیت به عنوان یکی از فاکتورهای رونق اقتصادی و کسب و کار یاد کرد و افزود: بدون تردید اقتصاد زمانی رونق خواهد داشت که بر پایه امنیت شکل بگیرد و آرامش در جامعه حاکم شود.

دکتر مظفری با تاکید بر این که هدف استراتژی ما و تمامی تلاش های نیروی انتظامی، داشتن جزیره پاک است؛ از تلاش های کارکنان نیروی انتظامی در زمینه مبارزه با مواد مخدر تقدیر کرد و اظهار داشت: اشراف و رصد اطلاعاتی، نظارت کامل بر مبادی ورودی، برخورد جدی با متخلفان و سوداگران مرگ و بعضا برخی از اتباع کشورهای دیگر، در کنار وسعت قابل کنترل جزیره کیش، این امکان را فراهم کرده است که بتوانیم از کیش به عنوان یک الگو و نمونه در کشور یاد کنیم و زمانی ادعا کنیم که  مواد مخدر در این جزیره به صفر رسیده است.

وی با بیان این که مبارزه با مواد مخدر عزم ملی و همکاری تمامی اقشار مختلف جامعه را  طلب می کند؛ به یک روستا در استان خراسان که به صورت خود جوش، تبدیل به روستای بدون دخانیات شده است، اشاره کرد و افزود: برای مقابله با مواد مخدر مبارزه تنها کافی نیست بلکه باید مبارزه با مواد مخدر را اجتماعی و مردمی کرد.

مدیر­عامل سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: خوشبختانه این فضای خوب و همراهی و همدلی خوبی که بین کیشوندان، سرمایه گذاران و مخصوصا ارکان اداری در شورای تامین، دستگاه های امنیتی، قضایی، انتظامی و اطلاعاتی­ در جزیره کیش شکل گرفته است؛ یک فرصت بسیار خوبی است تا  بتوانیم از این فرصت بهره برده و کیش را به عنوان الگو ­در کشور معرفی کنیم.

دکتر مظفری تاکید کرد: بسیاری از مواد مخدری که در درگیری با سوداگران در کشور کشف و ضبط شده حاصل خون پاک شهدای مبارزه با مواد مخدر است از اینرو یاد و خاطره آنان را همواره گرامی می داریم.

وی با بیان این که مبارزه با مواد مخدر ریشه در باورها، اعتقادات، بحث های انسانی، اخلاقی و اسلامی ما دارد افزود: بستن راه ترانزیت مواد مخدر به کشورهای دیگر و مبارزه با قاچاقچیان بین المللی، هزینه های زیادی برای کشور داشته است و در این میان هزاران نفر از جوانان غیور ایران اسلامی به شهادت رسیدند تا این نکته را به جهانیان ثابت کنیم  که ایران پیشگام و مبارز جدی در این راه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز