خبرگزاری کار ایران

در دیدار کارکنان روزنامه اقتصاد کیش با مظفری عنوان شد:

نقش موثر رسانه‌ها در توسعه کیش با ارائه ایده‌های نو، نقد منصفانه و ارائه راهکار عملی حل مشکلات

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۶۰۹

دکترمظفری: روزنامه اقتصاد کیش به عنوان یک مجموعه فعال رسانه ای با سابقه فعالیت طولانی درکیش حلقه اتصال مردم ومسئولان بوده و دربازتاب مسائل جامعه و توسعه منطقه نقش موثری دارد.

به گزارش ایلنا، مدیر و کارکنان روزنامه اقتصاد کیش صبح چهارشنبه 30 مرداد برای بررسی روند فعالیت موثرتر رسانه‌ای درکیش با مظفری دیدار و گفتگو کردند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دراین نشست با اشاره به اینکه روزنامه اقتصاد کیش، یک مجموعه فعال رسانه ای با سابقه فعالیت طولانی است که حلقه اتصال مردم ومسئولان بوده و دربازتاب مسائل جامعه و توسعه منطقه نقش موثری دارد گفت: این روزنامه می تواند به عنوان یک کانون تفکر و پژوهش جدی و پایگاه اطلاع رسانی دلسوز و مسئولیت پذیر درکنار سازمان منطقه آزاد کیش به توسعه جزیره کمک کند.

مظفری شفاف سازی را مهم ترین اصل فعالیت های سازمان منطقه آزاد کیش برشمرد و افزود: شفاف سازی دراطلاع رسانی مبنای توسعه است و رسانه ها با اطلاع رسانی موثر و صحیح به مردم زمینه سالم‌سازی، پاک دستی و روان سازی فرایند ها را درمجموعه سازمان تقویت می کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش باتاکید براینکه مجموعه مدیریتی سازمان از نقد سازنده استقبال می کند تاکید کرد: شما با پیشنیه فعالیت طولانی درجزیره کیش می‌توانید در موارد بسیار همراه بانقد فعالیت‌ها راهکارهای موثری را ارائه کرده و به  کارآمدی بیشتر سازمان کمک کنید.

وی افزود: به دلیل روند وقت گیر کارهای اجرایی گاه امکان تعمق در جزئیات و زوایای مختلف فعالیت ها برای مسئولان جزیره کیش میسرنیست ورسانه ها دراین میان باید با نگرش هوشمندانه به زوایای مختلف جامعه و ارائه ایده های جدید راهگشای مسئولان سازمان باشند.

مظفری شناسایی و معرفی اشخاص مجرب و توانمند در عرصه های مختلف گردشگری، تجاری و اقتصادی و اجتماعی و ظرفیت های بالقوه کیش به ساکنان کیش و هموطنان را ازعمده مسئولیت‌های روزنامه اقتصاد کیش برشمرد و تصریح کرد: معاونان و مدیران سازمان و شرکت‌های تابعه ملزم هستند در تعامل تنگاتنگ با رسانه ها و در راستای تکریم مطالبه گری ساکنان جزیره کیش گزارش‌های مستمری را از چگونگی واگذاری‌ها، قراردادها و  فعالیت خود در روند پیشبرد اهداف سازمان ارائه کنند تاهمه مردم به‌طور شفاف در جریان فعالیت‌ها قرار گیرند.

وی فعالیت حرفه ای رسانه ها را عامل ایجاد اعتماد ، نشاط و امید درجامعه برشمرد و تاکید کرد: ساکنان کیش حق دارند از جزئیات اجرای طرح های عمرانی و توسعه ای ویا دلایل معوق ماندن و یا طولانی شدن برخی ازآنها اطلاع داشته و سازمان نیزخود را ملزم به پاسخگویی می داند و دراین میان رسانه ها باید برای تقویت این فضای تعامل و همکاری بین مردم و سازمان فعالیت موثری داشته باشند. 

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش باتاکید بر اینکه حوزه فرهنگ یکی ازموثر ترین بخش ها برای دستیابی به توسعه پایداردرجزیره کیش است ازکارکنان روزنامه اقتصاد کیش و دیگر اصحاب رسانه دراین جزیره خواست تا بانگاه ویژه به فعالیت های فرهنگی،زمینه مشارکت بیشتر بخش خصوصی درفعالیت های فرهنگی باهدف تحقق توسعه پایداراین جزیره را فراهم کنند.

دکتر مظفری همچنین از ایجاد پارلمان زنان درکیش خبردادو تصریح کرد: راه اندازی پارلمان زنان با هدف ایجادساختارمناسب برای حضور جدی و موثر و مشارکت واقعی بانوان جزیره کیش در تصمیم گیری ها و فعالیت های اجتماعی و اقتصادی منطقه در دستورکار سازمان منطقه آزاد کیش قرارگرفته و به زودی اجرایی می شود.

وی افزود: پس از بررسی های وضعیت بانوان جزیره کیش و اینکه شمار فراوانی ازبانوان توانمند ، با انگیزه و سخت کوش امکان ارائه توانمندی های خود در عرصه های مرتبط رانداشته و ساختارمناسب برای بهره مندی از تجارب و توان تخصصی آنها فراهم نیست، ایده ایجادپارلمان زنان درکیش شکل گرفت و تلاش می کنیم با اجرایی شدن آن و حمایت از جایگاه و شان این تشکل و تعیین صحیح اصول ساختاری پارلمان ، فضای مطلوبی برای مشارکت واقعی بانوان جزیره کیش درعرصه  های مختلف فراهم شود.

ابراهیم ارزانی مدیرمسئول روزنامه اقتصاد کیش نیزدراین نشست باتقدیرازنگرش خاص مدیریتی دکترمظفری درایجاد فضای مطلوب فعالیت های رسانه ای و حفظ شان و جایگاه اصحاب رسانه گفت : بیان مشکلات جامعه و انتقال نظرات مردم به مسئولان مسئولیت مهمی است که تمامی کارکنان روزنامه اقتصاد کیش با علاقه و انگیزه برعهده گرفته ودرجهت ایفای موثرآن تلاش می کنند.

ارزانی گفت: این رسانه مکتوب با تمام توان خود می کوشد تا هم  فضای مناسبی برای ساکنان کیش جهت ارائه نظرات و خواسته هایشان فراهم شده و هم فرصت مناسبی ایجاد شود تا سازمان منطقه آزاد کیش، فعالیت های عمرانی و توسعه ای خود را به  اطلاع افراد جامعه برساند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز