خبرگزاری کار ایران

نخستین جشنواره مطبوعات ورسانه های شهرستان بهارستان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۸۷۷

در عرصه خبر باید قانون مداری مدنظر قرار گیرد چون قانون برای رشد و توسعه کشور و منفعت عموم مردم است.

فرماندار بهارستان در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال و برگزیدگان جشنواره مطبوعات و رسانه‌های شهرستان بهارستان گفت: خبرنگاران چشمان بیدار جامعه هستند و با دانش خاص، وارد این حوزه شده‌اند، خبرنگاران در ابعاد مختلف به جامعه آگاهی می‌دهند تا مسیر خود را پیدا کند.

وی افزود: عقلانیت و عقلایی بودن فعالیت‌ها، از عناصر اصلی هستند. درعرصه خبر باید قانون مداری مدنظر قرار گیرد چون قانون برای رشد و توسعه کشور و منفعت عموم مردم است.

سعید ناجی در بخش دیگر با بیان اینکه دامن زدن به مسائل و ایجاد اغتشاش رسانه‌ای قابل قبول نیست، افزود: فعال بودن به‌عنوان یک شاخصه باید مدنظر باشد. چراکه علاقمندیم درحوزه فرهنگ شهرستان حرکت شایسته و بهتری شکل بگیرد. ضمن احترام به قلم و نقد افراد این انتظار را داریم که نقد‌ها سازنده وکارگشا باشد تا بتوان سیاست‌های کلی دولت را کمک کرد.

فرماندار بهارستان اظهار داشت: خبرنگاران باید انصاف به خرج دهند از یک جانبه نگری پرهیز کنند و با نگرش سیاسی خود، به موضوع نگاه نکنند و با ارائه مطالب صحیح مسیر را درست و هموار سازند تا نقاط ضعف و قوت بیان شودو برای پوشش آن تلاش شود.

درادامه مشاور فرماندار شهرستان بهارستان گفت: بالغ بر۵هزارخبر از سوی خبرنگاران شهرستان بهارستان دریک سال گذشته تولیدو در خبرگزاری‌ها، روزنامه‌های سراسری و ویژه نامه‌های شهرستان و وبلاگ‌های خبرنگاران منتشر شده است.

صادق‌زاده افزود: باتوجه به افزایش هزینه‌ها وعلیرغم مشکلات پیش رو چاپ وانتشار ویژه نامه‌ها درسطح شهرستان بهارستان در مقایسه با شهرستان‌های همجوار بیشتر بوده هرچند ایراداتی نیز برآن‌ها وارد است.

وی اضافه کرد: برای انتخاب بر‌ترین‌ها درنخستین جشنواره مطبوعات و رسانه‌ها از اساتید علوم ارتباطات از جمله دکتر توکلی، احمدی و آذری استفاده شد و آثار خبرنگاران توسط ایشان مورد بررسی قرارگرفت البته مهم‌ترین بخش انتخاب نیز مربوط به بخش خبر است.

صادق‌زاده در پایان گفت: آثار خبرنگاران در بخش تیتر، خبر، یاداشت، گزارش، مصاحبه، عکس خبری و رسانه‌های ملی برگزار شد.

دربخش خبر که مهم‌ترین بخش جشنواه از سوی برگزارکنندگان عنوان شد، مالک عزتی، سرپرست وخبرنگارخبرگزاری ایلنا، مقام دوم را کسب کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز