خبرگزاری کار ایران

به‌مناسبت روز کیش انجام می‌شود؛

تخفیف 30 درصدی بیمارستان فوق تخصصی برای سنجش تراکم استخوان

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۸۱۳

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش به مناسبت روز کیش تخفیف 30 درصدی برای تست دانسیتومتری لحاظ کرد.

به گزارش ایلنا، بیمارستان کیش در گرامیداشت 20 آبان روز کیش تخفیف ویژه 30 درصدی برای تراکم‌سنجی استخوان در نظر گرفته شهروندان و گردشگران می‌توانند از 20 تا 30آبان‌ماه از این تخفیف بهره مند شوند.

تست دانسیتومتری یا تراکم سنجی استخوان یکی از موارد تشخیصی است که در بیمارستان کیش بوسیله به روز ترین تجهیزات انجام می شود.

انجام این تست برای تمامی بانوان بالای سی سال و آقایان بالای 40 سال توصیه می‌شود زیرا  با انجام این تست اگر بواسطه سوء‌تغذیه یا سایر عوامل ژنتیکی یا محیطی میزان تراکم استخوان از حد نرمال پایین تر باشد موارد تشخیص داده شده و درمان لازم انجام می شود. این درمان برای جلوگیری از پوکی استخوان بسیار ضروری است.

انجام تست دانسیتومتری که در یکی از بخش های واحد تصویربرداری بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش انجام می‌شود بر مبنای محاسبه نسبت بین میزان پرتو تابانده شده به سطح استخوان و مقدار پرتو جذب شده توسط استخوان، آسیب‌های موجود از نظر تراکم در استخوان‌های بخش‌های مختلف بدن را تشخیص می‌دهد و پزشکان از طریق تجویز داروها و مکمل‌های غذایی ویژه و پیشنهاد رژیم غذایی مناسب از بروز پوکی استخوان جلوگیری می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز