خبرگزاری کار ایران

برگزاری مانور امداد و نجات در گرامیداشت روز آتش نشانی درکیش

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۷۷۹

درگرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی ، مانور عملیات امداد و نجات توسط نیروهای آتش نشانی جزیرکیش برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سرپرست شرکت عمران،آب وخدمات منطقه آزاد کیش با تقدیر از تلاشهای آتش نشانان کیش گفت: این مانور با هدف نمایش بخش کوچکی از زحمات آتش نشانان بر روی یکی از ساختمان های بلند مرتبه مسکونی کیش انجام شد.

علی عرب با بیان اینکه نیروهای آتش نشانی بصورت شبانه روز ی حافظ امنیت و آسایش شهروندان هستند افزود: آتش نشانی کیش با تجهیزات خوب و مناسب آماده است هنگام وقوع هر گونه حادثه احتمالی ،یاری رسان شهروندان و گردشگران باشد.

وی درادامه به اتمام پروژه اعلام و اطفای حریق بندرگاه کیش ظرف چندماه آینده اشاره کرد وگفت: در این پروژه، عملیات سیویل و لوله گذاری به اتمام رسیده است ، فوندانسیون مخزن آب اجرا شده و پمپ های خریداری شده به زودی نصب می شود.

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی جزیره کیش هم با تبریک روز آتش نشانی به آتش نشانان جزیره کیش گفت: جزیره کیش به لحاظ امکانات آتش نشانی یکی مجهز ترین مراکز کشور است.

مهدی اسدی زنوز در خصوص این مانور نیز گفت: دراین مانور عملیات ترکیبی شامل کار در ارتفاع، حمل مصدوم، راپل، پرش روی تشک، امداد و نجات خودرو، کف دهی توربکس و خاموش کردن کپسول گاز مشتعل توسط 48 نفر از نیروهای آتش نشانی کیش به نمایش گذاشته شد.

وی آموزش و پیشگیری را مهمترین اصول در کاهش حوادث خواند و افزود: با پیشگیری های به عمل آمده از سوی شهروندان به نسبت سال های گذشته شاهد کاهش آمار حریق در جزیره کیش هستیم.

اسدی زنوز اعلام کرد: در سال 95 تعداد 407 مورد ، سال 96 تعداد 295 مورد و در طول 6 ماهه نخست امسال  107 مورد اطفاء حریق در جزیره کیش انجام شده است.

وی در ادامه گفت: 60 آتش نشان و 76 آتش نشان داوطلب در جزیره کیش مشغول به فعالیت هستند . درحوزه آموزش های اجتماعی نیز کلاس های آموزشی رایگان در ایستگاه مرجان برای شهروندان دایر است.

شایان ذکر است ، در پایان این مراسم از 7 آتش نشان شجاع و برتر و یک بانوی آتش نشان داوطلب کیش با اهدای لوح ، قدردانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز