خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از نمایشگاه تابلوهای معرق استاد صیاد

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۳۴۴

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از نمایشگاه تابلوهای معرق استاد کیومرث صیاد بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، محمدابراهیم‌انصاری لاری شامگاه دوشنبه نهم بهمن با حضور در مرکز همایش‌های بین‌‌المللی کیش از نمایشگاه تابلوهای معرق استاد کیومرث صیاد بازدید کرد.

 انصاری لاری در این بازدید با تحسین هنرمند معرق کار جزیره کیش ابراز امیدواری کرد با همت هنرمندان رشته‌های مختلف و ارائه آثار فاخر، هنر اصیل ایرانی به عنوان یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری رونق بیشتر جزیره کیش را سبب شده و گردشگران هنر دوست را از گوشه و کنار ایران اسلامی و سایر کشورهای علاقمند به هنر ایرانی برای سفر به جزیره زیبای کیش ترغیب کند.

در این بازدید استاد صیاد در خصوص تابلوهای معرق توضیحاتی ارائه کرد.

یاد آور میشود؛ نمایشگاه دائمی‌آثار استاد صیاد با بیش از ۴۰ تابلو معرق نفیس در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش  همه روزه از ساعت ۱۹ تا ۲۲ پذیرای علاقمندان به هنر معرق است.

عصر عاشورا، مولود کعبه، علمدار کربلا، سهراب و گرد آفرید، موعظه در کوهستان، هاجر و‌اسماعیل، نماز در جبهه، عروسی روستایی، بازار مسگرها، بازار فرش، کودک سوری، چلچله ها، یوز پلنگ ایرانی، شکار شیر، شب یلدا و‌نوروز از جمله تابلوهای معرق کیومرث صیاد در این نمایشگاه است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز