خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خبر داد:

رایزنی با فدراسیون جهانی برای تبدیل کیش به پایگاه والیبال ساحلی خاورمیانه

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۸۶۷

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از رایزنی های انجام شده و آمادگی این جزیره برای تبدیل شدن به پایلوت والیبال ساحلی خاورمیانه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علی اصغر مونسان در مراسم اختتامیه دومین تور جهانی والیبال ساحلی کیش در خصوص توسعه گردشگری ورزشی ابراز خرسندی کرد و گفت: همه اتفاقاتی که در حوزه مسابقات ساحلی رخ داده سبب شده که توسعه توریست ورزشی را داشته باشیم در واقع ما هر ساله شاهد افزوده شدن یک موضوع تازه به بخش گردشگری جزیره کیش هستیم که باعث خرسندی است و نشان می دهد که والیبال ساحلی آمادگی این توسعه را در گردشگری دارد.

 

وی ادامه داد: امسال با برنامه ریزی های خوبی که انجام شد والیبال ساحلی کیش توانست به عنوان سه ستاره در میزبانی دست پیدا کند در حالیکه سال قبل چنین چیزی وجود نداشت لذا به دنبال این هستیم که بتوانیم از فدراسیون جهانی امتیازاتی برای توسعه این بخش دریافت کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از روند برگزاری مسابقات والیبال ساحلی ابراز خرسندی کرد و گفت: فدراسیون و مسئولان ورزشی از روند برگزاری مسابقات در کیش راضی بودند به همین خاطر ما از فدراسیون جهانی خواستیم که کیش را به نمایندگی از خاورمیانه پذیرا شود تا بتوانیم پایگاه والیبال باشیم که البته قول هایی نیز در این زمینه داده شده است.

مونسان در پاسخ به این سوال که آیا امیدی به دریافت این نمایندگی برای مسابقات والیبال ساحلی هست یا نه بیان کرد: در این زمینه قول های مساعدی داده شده است ضمن اینکه قرار شده که ما با دعوت فدراسیون والیبال در جریان برگزاری تور جهانی والیبال حاضر شویم تا تفاهم نامه هایی در این زمینه با رئیس فدراسیون جهانی والیبال امضاء کنیم.

وی از آمادگی سازمان جهت راه اندازی والیبال ساحلی بانوان خبر داد و افزود: در راستای راه اندازی والیبال ساحلی بانوان باید بگویم که فضایی بهتر از آنچه که برای آقایان در بخش والیبال وجود دارد در ساحل اختصاصی برای خانم ها هست که ما به سرعت می توانیم آن را مجهز کنیم تا برای والیبال بانوان آماده بهره برداری شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: قطعا این امکان برای والیبال ساحلی بانوان وجود دارد ضمن اینکه ما هیچ مشکلی برای مسابقات ساحلی خانم ها در فضای مناسب نداریم و راه اندازی این بخش در ساحل ویژه بانوان نیز برای ما کار سختی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز