خبرگزاری کار ایران

تیم ملی در هفته دوم لیگ جهانی شرایط بهتری خواهد داشت

داورزنی: ولاسکو از رویارویی با ایران راضی نیست

asdasd
کد خبر : ۳۸۲۹۵۹

رئیس فدراسیون والیبال می‌گوید: ولاسکو رابطه خوبی با ما دارد و ایران را وطن دوم خودش می‌داند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال درباره بازی‌‌های هفته اول لیگ جهانی اظهار داشت: شرایط سختی را پیش‌بینی می‌کردیم چون اختلاف ساعت توکیو با ریو 12 ساعت بود و همین شرایط را سخت می‌کرد اما در مجموع از بازی با برزیل و آمریکا راضی هستیم. اولویت ما نتیجه نیست تا تیم به شرایط آرمانی برسد.

وی درباره اعلام اسامی بازیکنان و حضور چند بازیکن جدید در تیم ملی عنوان کرد: تلاش ما این است تا تیم به شرایط آرمانی برسد به همین دلیل این فرصت در اختیار بازیکنان مختلف قرار می‌گیرد. به عنوان مثال مباشری یکی از بازیکنانی بود که بردیم و قرار است به صربستان هم بهبودی و فلاح اعزام شوند.

رئیس فدراسیون والیبال در ادامه با بیان اینکه تیم ملی قطعاً در هفته دوم شرایط بهتری کسب خواهد کرد، گفت: خیلی از تیم‌ها در هفته اول شکست خوردند مثلاً فرانسه به روسیه باخت. بنابراین همه تیم‌ها دنبال قهرمانی نیستند. تیم ملی شب گذشته به صربستان رسیده و قرار است پنج‌شنبه با بلغارستان بازی کند. هفته آخر هم برای بازی در تهران آماده می‌شویم.

داورزنی در پاسخ به این سؤال که نظر شما در خصوص تقابل ایران با آرژانتین و ولاسکو چیست، تصریح کرد: ولاسکو رابطه دوستانه‌ای با ایران دارد او زحمت زیادی برای ما کشیده و ایران را وطن دوم خودش می‌داند. ولاسکو رابطه خوبی با ایران برقرار کرده اما از رویارویی با کشورمان راضی نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز