خبرگزاری کار ایران

گزارش FIVB از مرحله نهایی لیگ جهانی؛

والیبال ایران همچنان شگفتی‌ساز / ایتالیا و بدترین نتایج در تاریخ لیگ جهانی

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۶۵۲

تیم ملی والیبال ایتالیا در حالی با ۶ شکست متوالی، بدترین نتایج تاریخ خود را در لیگ جهانی را بدست آورد که ایران با صدرنشینی در گروه خود شگفتی ساز لیگ جهانی شد.

تیم ملی والیبال ایتالیا با ۶ شکست متوالی، بدترین نتایج تاریخ خود را در لیگ جهانی را بدست آورد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال ایران بعد از ایتالیا که میزبان مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال است، صعود خود را به مرحله نهایی لیگ جهانی قطعی کرد. ایران با صدرنشینی در گروه اول این مسابقات شگفتی ساز شد و خود را به عنوان پدیده لیگ جهانی معرفی کرد.

در هفته هفتم و آخر مرحله بین قاره‌ای لیگ جهانی، تیم ملی برزیل با کسب ۲ پیروزی مقابل ایتالیا و با ست شماری بهتر نسبت به لهستان به مرحله نهایی رسید. در واقع چیزی نمانده بود که زرد پوشان آمریکای جنوبی برای اولین بار از سال ۱۹۹۱ حضور در مرحله نهایی را از دست بدهند. برزیل با ۹ قهرمانی در لیگ جهانی، رکورد دار است. ایتالیا نیز با ۶ شکست متوالی، بدترین نتایج تاریخ لیگ جهانی را گرفت.

تیم ملی والیبال لهستان نیز در حالی که با برزیل هم امتیاز بود، نتوانست به جمع ۶ تیم برتر را پیدا کند. آنها در ۲ بازی پایانی خود به ۲ پیروزی مقابل تیم شگفتی‌ساز لیگ جهانی یعنی ایران دست پیدا کردند.

تیم ملی آمریکا با پیروزی ۳ بر یک مقابل صربستان در روز آخر توانست به عنوان تیم اول گروه B به مرحله نهایی برسد. این تیم در بازی دیگر خود مقابل صربستان طوری ۳ بر صفر مغلوب شده بود که حتی مجموع امتیازانش به ۵۸ هم نمی‌رسید. تیم ملی آمریکا از سال ۲۰۰۰ تا کنون فقط در ۵ مسابقه کمتر از ۵۸ امتیاز در یک بازی کسب کرده بود. آمریکایی‌ها در گروه‌ A کمترین شکست را متحمل شدند و ماتیو اندرسون با ۲۵۹ امتیاز در صدر جدول امتیاز آورترین بازیکنان قرار دارد.

تیم ملی والیبال روسیه با ۲ پیروزی ۳ بر یک و ۳ بر صفر در بازی‌های آخر خود مقابل بلغارستان به سیزدهمین و چهاردهمین پیروزی خود در ۱۸ بازی گذشته در برابر بلغارستان در لیگ جهان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز