خبرگزاری کار ایران

با هدف ارتقاء گردشگری سلامت؛

بخش MRI بیمارستان کیش افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۳۶۹

بخش MRI بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش از یکشنبه 5 اردیبهشت آغاز بکار می کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش٫ در راستای تاکید دکتر مونسان مبنی بر توسعه گردشگری سلامت٫ بخش MRIبیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش امروز یکشنبه 5 اردیبهشت درمراسمی با حضور مسئولان افتتاح می شود.

براساس اعلام وزارت بهداشت برای هر 250 هزار نفر نیاز به یک دستگاه MRI است با این وجود بدلیل اهمیت گردشگری سلامت و پتانسیل های کشورمان از نظر وجود نیروهای متخصص درمانی٫ جزیره کیش تامین زیر ساخت ها و تجهیزات خود را برای توسعه گردشگری سلامت آغاز کرد.

تجهیزات MRI  با همکاری بخش خصوصی که شامل گروهی از جراحان متخصص مغز و اعصاب ایران است راه اندازی شد و این تیم پزشکی نیز با حضور دربیمارستان کیش به بیماران خدمات می کنند.

دستگاه MRI بیمارستان کیش در بخش های مغز٫ ستون فقرات٫ بافت نرم قفسه سینه٫ شکم ولگن توانمندی تشخیص و خدمات دهی دارد. همچنین قابلیت ارتقاء به MRI عروق٫ MR آنژیو گرافی و تشخیص ضایعات توموری و سرطانی را داراست.

گفتنی است در استان هرمزگان و شهر بندرعباس تنها یک دستگاه  MRI وجود داشت که به دلیل نوبت دهی طولانی مدت مشکلات زیادی برای بیماران ایجاد می کرد. با تجهیز بیمارستان کیش به این دستگاه از این پس بیمارستان جزیره می تواند علاوه برشهروندان وگردشگران سلامت به سکوهای نفتی و جزایر و شهرهای  اطراف نیز خدمات درمانی ارائه کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز