خبرگزاری کار ایران

در جزیره جایی برای گرانفروشی نیست/ اجرای طرح تشدید نظارت و کنترل نرخ عرضه میوه شب یلدا در کیش

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۸۴۳

طرح نظارتی کنترل نرخ میوه و تره بار با بازدید میدانی بازرسان مدیریت بازرگانی سازمان منطقه آزاد کیش انجام شد.

 

به گزارش ایلنا ب نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این طرح نظارتی که با هدف کنترل نرخ عرضه میوه و آجیل شب یلدا انجام می شود، بازرسان مدیریت بازرگانی سازمان در قالب دو تیم از 18 تا 28 آذر از 40 واحد صنفی عرضه کننده میوه و تره بار بازدید کردند.

در این راستا، طی بازدیدهای میدانی صورت گرفته به 10 واحد صنفی دارای تخلف گرانفروشی اخطار کتبی مهلت 24 ساعته ابلاغ شد که با اتمام فرصت اعطا شده به واحدهای مذکور 7 واحد مشمول اعمال قانون شدند.

بنا بر این گزارش، در بازدید مشترکی که با حضور نمایندگان پلیس نظارت بر اماکن عمومی و روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش صبح سه شنبه 28 آذر از مراکز عرضه میوه و تره بار صورت گرفت 4 واحد صنفی متخلف به دلایل بی توجهی به اخطارهای صادره به پلیس اماکن عمومی معرفی و اخطار پلمپ واحدهای مذکور صادر شد.لازم به ذکر است، اجرای این طرح با حضور تیم های بازرسی مدیریت بازرگانی تا پنجشنبه 30 آذر ادامه و با متخلفان صنفی برابر ضوابط برخورد خواهد شد.

یادآور می شود، ساکنان جزیره کیش می توانند شکایات صنفی خود را در سامانه 124 به آدرس http://124.kish.ir/ ثبت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز