خبرگزاری کار ایران

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان بانک سینا و سازمان منطقه آزاد کیش

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۱۶۸

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان و بانک سینا با هدف ارائه خدمات و توسعه تعاملات مالی و سرمایه‌گذاری و ارائه خدمات ارزی و ریالی برای صنایع مختلف فعال و ساکنان کیش خبر داد.

 

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان بانک سینا و سازمان با اشاره به ظرفیت‌های مالی و اقتصادی در صنایع مختلف جزیره گفت: حضور بانک‌های حرفه‌ای و خوشنام باعث شکوفایی هر چه بیشتر این ظرفیت‌ها خواهد شد. 

سرهنگی با اشاره به گردش مالی گسترده مؤسسات، بنگاه‌ها و فعالان اقتصادی جزیره عنوان کرد: انعقاد این تفاهم نامه با ابعادی جامع و کامل تدوین شده و شامل تمام همکاری های متقابل در بسیاری از حوزه‌های مالی و سرمایه‌گذاری است 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: مستقل‌ شدن شعبه بانک سینا در کیش اقدامی موثر برای کاهش مسیر خدمت‌رسانی به مشتریان خواهد بود.

غلامرضا فتحعلی، این تفاهم‌نامه را به عنوان نقشه راه همکاری میان این بانک و سازمان منطقه آزاد کیش بر شمرد و گفت: مفاد این تفاهم نامه به‌گونه‌ای تنظیم شده است که همه نیازهای حال و آینده در حوزه تأمین مالی و سرمایه‌گذاری را تامین خواهد کرد. 

فتحعلی با تأکید بر اهتمام بانک سینا بر استفاده از فرصت‌های مالی و اقتصادی منطقه آزاد کیش، عنوان کرد: شعبه بانک سینا در کیش بر اساس ضرورت‌ها و نیاز فعالان اقتصادی جزیره به صورت شعبه مستقل فعالیت خواهد کرد و ارائه خدمات بانکی به مشتریان به صورت متمرکز، در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. 

مدیرعامل بانک سینا اظهار داشت: در حوزه لیزینگ خودروها نیز با عاملیت شرکت لیزینگ سینا و استفاده از پلتفرم "سی‌لیز" به عنوان یکی از اپلیکیشن‌های سرزمین هوشمند سینا طرح ویژه‌ای در راستای عملیاتی‌شدن تفاهم‌نامه در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، پیش‌بینی ارائه برخی خدمات و محصولات الکترونیک بانک سینا مانند "سفرکارت" و"بن‌کارت ضیافت از دیگر موارد عنوان شده در این نشست بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز