خبرگزاری کار ایران

تقویت نشاط شهری در بیست و ششمین جشنواره تابستانی کیش

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۲۸۷

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات جزیره کیش،از آذین بندی و نور پردازی متفاوت خیابان ها و معابر کیش در بیست و ششمین جشنواره تابستانی کیش خبر داد.

 

به گزارش ایلنا؛ محسن نظرپور مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات گفت: گردشگران بسیاری در فصول سرد سال به جزیره کیش سفر می کنند اما جشنواره تابستانی کیش طرفداران خاص خود را دارد و در طول برگزاری آن، گردشگران زیادی از سراسر کشورمان به این منطقه سفر می کنند.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره از یکم تا 26  تیر 1402 و اقدامات شرکت عمران، آب و خدمات شهری در خصوص آراستگی و زیبایی کیش، این دو مقوله را عامل مهم در خاطره سازی گردشگران هنگام سفر به کیش و جذب گردشگر عنوان و خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی و نوآوری در فضا سازی شهری، درصدد هستیم چهره متفاوتی از جزیره کیش در ذهن ساکنان و گردشگران ماندگارشود.

محسن نظرپور با بیان این که رونق زندگی شبانه به جذابیت های سفر به کیش در طول برگزاری جشنواره تابستانی کیش می افزاید؛ افزود: امسال نورپردازی های جدید و متفاوتی در معابر جزیره ایجاد خواهیم کرد  تا طراوت فضای شهری تقویت شود.

وی  وجود خیابان ها و معابر زیبا ، در کنار فضای سبز گسترده را  یکی از ویژگیهای بارز و جذاب جزیره کیش دانست و افزود: ایجاد جلوه های زیبا و متفاوت شهری در کنار جاذبه های گردشگری کیش و شور و نشاط شهر در شب هنگام، خاطرات فراموش نشدنی را برای گردشگران جشنواره تابستانی کیش به ارمغان می آورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز