خبرگزاری کار ایران

هشدار وضعیت"نارنجی" در استان هرمزگان/ تشدید سامانه بارشی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۷۱۸

ستاد مدیریت بحران سازمان منطقه آزاد کیش در پی هشدار وضعیت نارنجی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان برای آمادگی لازم در راستای ارائه خدمات شایسته به مهمانان نوروزی تشکیل جلسه داد.

به گزارش ایلنا؛ جلسه ستاد مدیریت بحران سازمان منطقه آزاد کیش در پی اعلام اداره کل هواشناسی استان هرمزگان مبنی بر نامساعد شدن شرایط جوی در این استان و همچنین جزیره کیش، عصر شنبه 6 فروردین در سالن اجتماعات برگزار شد.

همچنین در این جلسه ضمن تاکید بر آمادگی تمام دستگاه های امدادی مستقر در جزیره کیش؛ تدابیر لازم در این زمینه اتخاذ شد.

بنابراین گزارش از اواخر روز سه شنبه 8 فروردین تا صبح جمعه 11 فروردین، اداره کل هواشناسی استان هرمزگان وزش باد شمال غربی و جنوب غربی با سرعت 50 کیلومتر بر ساعت (30 نات) و افزایش ارتفاع موج تا 200 سانتی متر ( 7پا ) و مواج شدن دریا در سواحل جزیره کیش پیش بینی شده است.

لازم به ذکر است، به علت آغاز بارندگی و ورزش باد از روز دوشنبه هفتم فروردین و به تدریج با نامساعد شدن شرایط جوی تا صبح جمعه یازدهم فروردین تمام سفرهای دریایی به مقصد جزیره کیش و بالعکس لغو می شود.

 همچنین بنا بر توصیه ستاد مدیریت بحران سازمان منطقه آزاد کیش، مسافرانی که به جزیره کیش سفر کردند و قصد برگشت به سرزمین اصلی را دارند قبل از ظهر روز سه شنبه  8 فروردین نسبت به تهیه بلیت خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز