خبرگزاری کار ایران

قدردانی شیخ یعقوب شمس در خطبه های نماز جمعه از عملکرد ستاد نوروزی کیش

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۶۸۷

شیخ یعقوب شمس، گفت: امسال با شعار "کیش برای همه ایرانیان" شاهد ورود و خروج هزاران خودروی سواری از مسیر دریایی به جزیره کیش بودیم که این امر مهم نشان از ارائه خدمات شایسته به مهمانان نوروزی است

 

به گزارش ایلنا؛ امام جمعه اهل تسنن کیش در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه امروز یازدهم فروردین، برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته در راستای ارائه خدمات مطلوب به مهمانان نوروزی را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: در دیدار نوروزی با سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش و ارائه گزارشی در خصوص عملکرد دستگاه های اجرایی مستقر در جزیره و کمیته های ستاد نوروزی که به صورت شبانه نوروزی فعالیت می کنند، تلاش آنها قابل تقدیر است.

وی اظهار داشت: اجرای عملیات ساماندهی موتورهای شارژی با همت پلیس راهور و شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش؛ گامی موثر و ارزشمند در راستای هموار سازی ترافیک شهری بود.

وی، در ادامه افزود: با تمهیدات اندیشیده شده در بخش اسکان نوروزی به نحو مطلوب عمل کردیم به گونه ای که با ورود هزاران مسافر از اقصی نقاط کشور به جزیره در تامین مواد غذایی با مشکلی مواجه نشدیم.

امام جمعه اهل تسنن، تاکید کرد: امسال با هماهنگی های انجام شده و تلاش های شبانه روزی ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی کیش شاهد میزبانی شایسته از مسافرانی بودیم که در ایام نوروز جزیره را مقصد گردشگری خود انتخاب کرده بودند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، افزود: خوشبختانه در ایام نوروز به جز در برخی از نقاط جزیره؛ مشکلی در حوزه آب و برق نداشتیم.

امام جمعه اهل تسنن کیش، هموار سازی ترافیک دریایی پس از مساعد شدن شرایط جوی را یکی از اقدامات مهم و ارزشمند ستاد نوروزی برشمرد و بیان داشت: با تسهیل و تسریع در ارائه خدمات دریایی و مدیریت ورود هزاران گردشگر و خودروی سواری به جزیره کیش و همزمان برگشت شمار زیادی از مهمانان نوروزی به سرزمین اصلی؛ گام های موثر در این زمینه برداشته شده است.

شیخ یعقوب شمس با اشاره به تعامل میان دستگاه های اجرایی مستقر در جزیره کیش، گفت: هتل ها، مراکز خرید، کمیته های 13 گانه ستاد نوروزی در راستای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران با حضوری فعالانه در تمام بخش ها حضور دارند و موضوعات را به لحظه رصد و مورد بررسی قرار می دهند.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز