خبرگزاری کار ایران

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان سازمان و پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۵۸۰

تفاهم نامه همکاری میان سازمان و پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی با هدف بهره گیری از توانمندی ها، ظرفیت های علمی، آموزشی و پژوهشی، فرهنگی، اجرایی، مشاوره ای و رفاهی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی و سازمان منطقه آزاد کیش به امضاء رسید.

به گزارش ایلنا؛ آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری میان سازمان منطقه آزاد کیش و پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری صبح پنجشنبه 17 شهریور در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد.

مهدی کشاورز در این جلسه بر اهمیت آسیب شناسی مدیریت علمی اشاره کرد و گفت: در حوزه مدیریت علمی اقدامات زیادی انجام شده ولی نگاه علمی وجود نداشت.

کشاورز با اشاره بر اهمیت حوزه های ورزشی همچون "ورزش و گردشگری، ورزش و فرهنگ، ورزش و اقتصاد، ورزش و سلامتی و ورزش و آموزش "، اظهار داشت: در جزیره کیش تعداد 44 هیئت ورزشی داریم که نقش مهم خود را در حوزه ورزش ایفا نکردند و امروز با انجام پایش و برگزاری جلسات مختلف، ملکف شدند برنامه های "کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت"خود را در این زمینه ارائه دهند.

وی اندیشیدن به بحث قهرمانی و نگاه همگانی به حوزه ورزش را از اهمیت ویژه ای برشمرد و افزود: سلامت فکری و بدنی ساکنان جزیره کیش برای سازمان مهم است و به دنبال یک طراحی صحیح هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، خاطر نشان کرد: اگر طراحی صحیح در این حوزه اجرا نشود کارها در قالب"شعاری، نمایشی و کتابخانه ای" نمود پیدا می کند.

مهدی کشاورز، تصریح کرد: با موفقیت در اجرای طرح های خوب می توانیم یک گام به جلو برداردیم و با بهره گیری از ظرفیت های موجود برای محقق شدن مفاد این تفاهم نامه حمایت و همکاری لازم را خواهیم داشت.

وی، بیان داشت: با ارائه برنامه مدون یک ساله؛ این اقدام مهم و ارزشمند به عنوان پایه تقویمی و زیر ساختی در جزیره کیش خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: با تلاش و کار جهادی ثابت کردیم کمتر از ظرف شش ماه 100 درصد یک زمین هیبریدی با تعداد 3 زمین در سطح بین المللی، ساخته می شود.

مهدی کشاورز با بیان این که در مرحله نخست، ایده های خوبی که عملیاتی شده را اجرا می کنیم تا مردم از ارائه خدمت مسوولانه این منطقه لذت ببرند، اظهار داشت: برای تبدیل شدن جزیره کیش به پایلوت ایدها و درآمد زایی گام خواهیم برداشت.

به گفته کشاورز ما نسبت به سال گذشته کمبود مسافر نداریم بلکه کمبود خرید داریم چون قیمت تمام شده در یک سری کالاها بالا است و باید این موضوع را حل کنیم.

کشاورز با بیان این که کیش یک جزیره ورزشی و نیازمند به پژوهشگاه ورزشی است، افزود: در حوزه توانمندی و دانش پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی انتظار داریم دوره هایی را در جزیره برگزار کنند که برخی از آنها برای ما درآمد زا باشد و در نگاه پژوهشی به بخش اقتصاد ورزش به سلامت، گردشگری و .. توجه ویژه شود.

زهرا سلمان رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بر همکاری هر چه بیشتر برای توسعه حوزه ورزش از تولد تا سالمندی اشاره کرد و گفت: در حوزه بهزیستی و آموزش و پرورش این مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و اداره آموزش و پرورش می توان گام های موثری در حوزه ورزش کودکان برداشت.

رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با اشاره  به برگزاری "المپیک نسل‌ها" با هدف نزدیکی نسل ها و جلوگیری از فقر حرکتی، افزود:  تغییر سبک زندگی باعث شده کودکان و نوه‌ها کمتر از نعمت همراهی و حضور پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها بهره‌مند شوند، با برگزاری این رویداد ورزشی می‌توان به تحقق اهداف طرفین کمک کرد. 

لازم به ذکر است: سعید پورزادی عضو هیئت مدیره و معاون عمرانی و زیر بنایی، رضا شجیع مشاور و سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل، مرتضی رمضانی گالشی سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، عزیزالله فرضی پور رئیس مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش، شهروز جهانشاهی رییس هیات اسکواش، محمد شریعت زاده معاون فناوری پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، مهرداد تاوتلی رییس هیئت دوچرخه سواری جزیره، پرویز حیدری راد رئیس اداره آموزش و پرورش کیش، حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز