خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش:

کرونا بیشترین آسیب را به صنعت گردشگری کیش وارد کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۰۴۷

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با توجه به اینکه حدود 90 درصد از اقتصاد کیش به صورت مستقیم و غیر مستقیم به گردشگری وابسته است کرونا بیشترین آسیب را به صنعت گردشگری کیش وارد کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمدرضا لواسانی در نشست فعالان اقتصادی منطقه آزاد کیش با محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با که با حضور احمد جمالی معاون اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد اقتصادی در مرکز همایش‌های بین المللی کیش برگزار شد اظهار کرد: کرونا تاثیر عمیقی بر فعالیت‌های جزیره گذاشته است و فعالان اقتصادی همچنان با اثرات آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه فعالان اقتصادی کیش در این شرایط به عنوان سربازان جنگ اقتصادی در خط مقدم این جبهه قرار دارند، افزود: سرمایه‌گذاران اقتصادی جزیره کیش طی سال‌های گذشته با تمامی شرایط سخت اقتصادی و ریسک‌های بالای سرمایه گذاری، دارایی‌های خود را به این جزیره آورده و سرمایه‌گذاری کرده اند و امروز نیز با وجود مشکلات بسیاری که در این مسیر وجود دارد همچنان ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: بروکراسی اداری، مشکلاتی که موجب شده پروژه‌ها ناتمام باقی بماند، مشکلات مدیریتی که بخشی از آنها به سازمان و هیئت مدیره و برخی به  تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته در دبیرخانه بر می‌گردد و بخشی به قوانینی که به مناطق آزاد تسری پیدا می کند کار را برای فعالان اقتصادی سخت کرده است.

لواسانی خاطر نشان کرد: بخشی از این مشکلات را می توان با حمایت و کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نظارت بر اجرای دقیق قوانین مناطق آزاد و جلوگیری از تسری قوانین سرزمین اصلی به مناطق آزاد و بازگرداندن مزیت ها به این مناطق رفع کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز