خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مطرح شد؛

رونمایی از طرح خطرپذیری استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۳۶۲۸۲۲

مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری مرکزی گفت: طرح خطرپذیری بر اساس محدوده جغرافیایی مناطق مختلف استان مرکزی، به عنوان اولین استان در کشور تهیه و تصویب شده است.

به گزارش ایلنا، نظیری در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مرکزی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال، توسط پژوهشکده سوانح طبیعی کشور به عنوان اولین استان در بین 19 استان کشورتهیه و تدوین شده است.

وی تصریح کرد: با تهیه طرح خطر پذیری استان مرکزی، نمایی جامع و کامل از موقعیت و شرایط مناطق مختلف استان به لحاظ وقوع انواع سوانح طبیعی تهیه و در دسترس قرار گرفته است که شامل حوادث سیل، خشکسالی، زلزله و مواد خطرناک است.

نظیری اظهار داشت: با ارائه این طرح به کلیه دستگاه های اجرایی عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان می‌توان با بهره بردن از این اطلاعات جامع در جهت پیشگیری و برنامه ریزی دقیق تر برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی گام های جدی برداشت.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری مرکزی در پایان اظهار امیدواری کرد با همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی استان ، اقدامات مهمی در راستای اجرایی نمودن طرح خطرپذیری استان مرکزی انجام شود.

شایان ذکر است در پایان جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان از این طرح رونمایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز