خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق اصناف استان خبر داد؛

ثبت‌نام 1511 واحد صنفی استان مرکزی در طرح کالابرگ الکترونیکی / مرکزی در جایگاه دوم اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۰۹۸

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: از ابتدای آغاز به کار اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در استان تاکنون، 1511 واحد صنفی این استان با هدف ثبات قیمت کالاهای اساسی ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جعفر مددی افزود: سهم استان مرکزی برای ثبت‌نام اصناف در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی 1304 واحد بود که تاکنون فراتر از سهمیه ثبت‌نام شده و استقبال خوبی از این طرح وجود دارد.

وی با بیان اینکه طرح کالابرگ الکترونیک در اسفندماه به صورت کامل در استان اجرایی می‌شود، ادامه داد: هم‌اکنون 200 واحد صنفی و فروشگاه در استان مرکزی به بارکد اجرای طرح مجهز شده‌ و یارانه‌بگیران می‌توانند برای خرید مراجعه کنند.

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی در ارتباط با کالاهایی که در طرح کالابرگ الکترونیکی عرضه خواهد شد، اظهار داشت: 10 دسته قلم کالایی شامل شیر، ماست، پنیر، مرغ، تخم‌مرغ، ماکارونی، روغن، برنج، شکر و قند در این طرح عرضه می‌شود.

مددی تصریح کرد: این طرح جایگزین دریافت یارانه نقدی نیست و مردم می‌توانند به صورت دلخواه از اعتبار یارانه خود برای خرید کالای اساسی استفاده کنند و در صورت خرید نکردن، مبلغ یارانه نقدی را دریافت کنند.

وی با تأکید بر اینکه استان مرکزی بعد از استان هرمزگان دومین استان کشور در اجرای این طرح است، بیان داشت: 57 هزار صنف مختلف زیر نظر 173 اتحادیه صنفی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت دارند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز