خبرگزاری کار ایران

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی:

بررسی ظرفیت‌های بالقوه ورزش بانوان در اولویت برنامه‌ها قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۴۸۷

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: آسیب‌شناسی و بررسی ظرفیت‌های بالقوه ورزش بانوان در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و در این راستا برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف تا پایان سال هدفگذاری شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهین علی بخشی افزود: ورزش بانوان در 2 سال گذشته و با شیوع ویروس کرونا آسیب‌های جدی داده که تمامی تلاش‌ها برای توسعه ورزش این قشر و گره‌گشایی از مشکلات ایجاد شده به کار گرفته شده است.

وی ادامه داد: همچنین 4 دوره آموزش ورزش بانوان در بستر فضای مجازی، آسیب شناسی ورزش، عدالت جنسیتی در ورزش و حفاظت از ورزشکاران زن استان مرکزی هدفگذاری شده است.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: در روزهای اخیر کارگاه آموزش مهارت های ذهنی و روانشناختی در ورزش بانوان استان مرکزی برگزار شده است.

علی بخشی تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی راهکارهای مقابله با استرس، آموزش شیوه‌های افزایش اعتماد به نفس و خودباوری، آشنایی با راهکارهای بهبود ارتباط موثر، نهادینه سازی تعهد و چالش پذیری، افزایش انگیزه و ارتقای مهارت خود کنترلی به جامعه هدف ورزش بانوان این استان ارائه شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز