خبرگزاری کار ایران

بازدید استاندار مرکزی از مجموعه آلومینیوم پردیس و شرکت آلومرول نوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۵۰

استاندار مرکزی و مرندی مقدم قائم مقام سازمان ملی استاندارد و عاشوری معاون استاندار و جمعی از مسئولین استانی از مجموعه کارخانه آلومرول نوین و مجموعه آلومینیوم پردیس در قطب صنعتی حاجی آباد اراک بازدید نمودند.

ایلنا: صبح شنبه مهندس مقیمی استاندار مرکزی و مرندی مقدم قائم مقام سازمان ملی استاندارد و عاشوری معاون استاندار و جمعی از مسئولین استانی از مجموعه کارخانه آلومرول نوین و مجموعه آلومینیوم پردیس در قطب صنعتی حاجی آباد اراک بازدید نمودند.
به گزارش ایلنا، در جریان این بازدید، بازدیدکنندگان با توضیحات ارائه شده از سوی محمدی مدیر مجموعه و سایر مسئولین و مدیران کارخانه در جریان نحوه تولید و چگونگی فرایند تولید انواع محصولات این دو کارخانه قرار گرفتند.
مقیمی در جریان این بازدید شرکت آلومرول نوین را نمونه‌ای موفق و ارزشمند از اجرای اصل ۴۴ برشمرد و گفت: آنچه مهم است این است که بخش خصوصی ما توان بسیار خوبی دارد و هر روز هم توانمند‌تر می‌شود و باید واگذاری امور به بخش خصوصی با دقت و به خوبی انجام شود تا با بهره وری در واحدهای تولیدی بالا رود و باعثایجاد رونق و توسعه اقتصادی در کشور شود.

مقیمی فعالیت چندین واحد صنعتی موفق را در مجموعه آلومینیوم پردیس نمونه‌ای از توانمندی بخش خصوصی برشمرد و گفت: این واحد صنعتی می‌تواند در توسعه اقتصادی و صنعتی کشور فعال باشد و نمونه‌ای خوب برای معرفی توانمندی بخش خصوصی باشد.
در ادامه این بازدید مهندس مروی مقدم قائم مقام سازمان ملی استاندارد کشور و مهندس عاشوری معاون استاندار مرکزی در جمع مدیران این دو مجموعه و خبرنگاران حاضر شدند و به بیان نظرات خود پرداختند.
مهندس مروی در سخنانی با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته توسط مجموعه آلومرول نوین و آلومینیوم پردیس گفت: شعار ما می‌توانیم یک واقعیت است زیرا مردم با هوش و دلیر ایران در هر زمینه‌ای گام بردارند قطعا موفق خواهند شد وی افزود: اگر با نیت خدمت به جامعه و استقلال جامعه حرکت کنیم قطعا به پیشرفت خواهیم رسید.
قائم مقام استاندارد کشور همچنین از مدیران مجموعه آلومینیوم پردیس و آلومرول نوین تشکرکرد و گفت: عملکرد این واحد تولیدی به خوبی نشان می‌دهد که اجرای اصل ۴۴ کاملا ضروری و برای کشور مفید بوده است.
عاشوری معاون استاندار مرکزی نیز در این نشست گفت: این کارخانه نمونه بارزی از موفقیت بخش خصوصی در صنعت کشور است و ارزش افزوده ایجاد شده در این واحد تولیدی و اشتغال ایجاد شده نمونه بسیار خوبی از رشد اقتصادی است.
عاشوری همچنین خاطر نشان ساخت با توجه به فراگیر شدن استفاده از آلومینیوم در صنایع اتومبیل سازی و هواپیما سازی قطعا محصولات آلومرول نوین و صنایع آلومینیوم پردیس می‌توانند کمک خوبی به توسعه این صنایع در استان باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز