خبرگزاری کار ایران

با حضور معاونت اصلاح و تربیت زندان‌های خوزستان انجام پذیرفت:

افتتاح کارگاه تولید صندل مردانه در کانون اصلاح و تربیت اهواز

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۴۹

با فعالیت این کارگاه تولیدی، روزانه ۱۸ مددجو در دو شیفت مشغول به‌کار است که ضمن تولید، در آمد خوبی را نیز به‌دست می‌آورند.

ایلنا: با حضور عبدالکریم چهارمحالی معاون سلامت، اصلاح و تربیت و مکوندی رئیس اداره اشتغال و حرفه آموزی زندانهای استان خوزستان، کارگاه تولید صندل مردانه در کانون اصلاح و تربیت اهواز افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این مراسم نخست حکمت سرپرست کانون اصلاح و تربیت اهواز در گزارشی پیرامون این کارگاه گفت: کارگاه تولید دمپایی مردانه یا‌‌ همان صندل در کانون با جلب مساعدت بخش خصوصی دایر شده است.
وی گفت: با توجه به تأکیدات مدیر کل زندانهای خوزستان مبنی بر توسعه حرفه آموزی و اشتغال به‌شکل توأمان در مؤسسات کیفری، این مرکز از طریق رایزنی با صاحبان صنایع و تولیدات، موفق شد اولین کارگاه تولیدی را راه اندازی نماید.
حکمت افزود: با فعالیت این کارگاه تولیدی، روزانه ۱۸ مددجو در دو شیفت مشغول به‌کار هستند که ضمن تولید، در آمد خوبی را نیز بدست می‌آورند که این در استقلال مالی مددجو و کسب در آمد صحیح بسیار حائز اهمیت است.
چهارمحالی معاونت سلامت، اصلاح و تربیت زندانهای خوزستان نیز در سخنانی ضمن تشکر از اقدامات صورت پذیرفته در راستای راه اندازی این کارگاه، حرفه آموزی و اشتغال را از جمله سیاست‌ها و برنامه‌های مهم سازمانی در محور مقابله با بزه کاری و هنجار شکنی معرفی کرد و بر توسعه این گونه اقدامات تأکید نمود.
چهارمحالی افزود: گرچه بیکاری می‌تواند یکی از عوامل بزهکاری و تخلف در جامعه شناخته شود اما نباید به آن بعنوان دلیل قطعی نگاه کرد. خیلی افراد هستند که علیرغم بیکاری و فقر آبرومندانه زندگی می‌کنند و باید گفت این طمع است که فرد را به طرف تن پروری، درآمد حرام کسب کردن و راه خلاف رفتن تشویق می‌کند نه فقر.

وی خطاب به مددجویان افزود: نظام، نگاهی متفاوت به اطفال هنجار شکن دارد و با اقدامات و سیاست‌های متنوع، سعی در بازتوانمندی شما دارد و بدانید که اگر امروز خود را اصلاح ننمایید، فردا سر انجام شما به زندان ختم خواهد شد و راه بازگشت خیلی دور و دست نیافتنی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز