خبرگزاری کار ایران

جدید‌ترین چک بانکی پارسیان در وجه «یوزپلنگ ایرانی» صادر شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۲۴۸

حفاظت از محیط زیست، حیات وحش و تنوع زیستی کشور محقق نمی‌شود، مگر با حمایت همه کسانی که دل در گرو میهن دارند.

جدید‌ترین چک بانکی پارسیان به پیشنهاد احمدعلی کیخا معاون سازمان حفاظت محیط زیست با امضای مدیرعامل بانک، به صورت نمادین در وجه یوزپلنگ ایرانی صادر شد.

به گزارش ایلنا، احمد علی کیخا معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست در همایش بانک پارسیان، با یادآوری شباهت فعالیت بانک‌ها و سازمان حفاظت محیط زیست، بانک را حافظ سرمایه ایرانیان برای توسعه کشور و سازمان حفاظت محیط زیست را حافظ سرمایه ژنتیکی و تنوع زیستی ایران توصیف کرد و گفت: اگر روزی مشتریان بانک، حساب‌های خود را خالی کنند، حیات بانک دچار خطر می‌شود و اگر این اتفاق برای ذخایر ژنتیک کشور بیفتد، بانک تنوع زیستی ایران دچار خطر می‌شود، همانگونه که در گذشته دور، شیر ایرانی و ببر ایرانی از تنوع زیستی کشور رخت بر بستند.

کیخا تاکید کرد: حفاظت از محیط زیست، حیات وحش و تنوع زیستی کشور محقق نمی‌شود مگر با حمایت همه کسانی که دل در گرو میهن دارند و حافظ این بانک ژنتیکی هستند.

وی با تقدیر از حمایت‌های بانک پارسیان از محیط زیست و حیات وحش کشور، از همه ایرانیان به ویژه مشتریان بر‌تر حاضر در مراسم که عمدتا صاحبان صنایع، شرکت‌ها و بنگاه‌های بزرگ خدماتی و تولیدی کشور بودند، خواست با طبع بلند و همت والای خود در جهت حفظ محیط زیست و پایداری حیات وحش کشور، در این اقدام مسئولانه بانک پارسیان مشارکت نمایند.

معاون سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به رونمایی از جدید‌ترین چک بانکی پارسیان، پیشنهاد کرد مدیرعامل بانک این چک را به صورت نمادین در وجه یوزپلنگ ایرانی صادر کند و دیواندری نیز از این پیشنهاد استقبال کرد و با امضای این چک، جدید‌ترین خدمت بانک به نام یوزپلنگ ایرانی ثبت شد که این اقدام با تشویق بسیار حاضران مواجه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز