خبرگزاری کار ایران

با حضور سید حسن خمینی؛

میراث‌فرهنگی و موسسه نشر آثار امام خمینی تفاهم نامه امضا کردند

کد خبر : ۱۶۴۶۵۷

سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ظرفیت‌های خوبی دارند که وقتی این ظرفیت‌ها کنار هم قرار بگیرند می‌توان در تمام جهات از آنها بهره‌برداری مفید کرد.

تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی با حضور سید حسن خمینی به امضاء رسید.

به گزارش ایلنا، تفاهم‌نامه همکاری موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی و سازمان میراثفرهنگی با حضور حجت الاسلام سید حسن خمینی، به امضای مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراثفرهنگی و محمدعلی انصاری سرپرست موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی رسید.

معاون رئیس جمهور در مراسم امضای این تفاهم نامه، گفت: گسترش همکاری‌ها با موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی باور قلبی تمام همکاران ما در سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

رئیس سازمان میراثفرهنگی ادامه داد: ما باور داریم که همکاری و تلاش در راستای انتقال اندیشه و تفکر امام خمینی به نسل‌های آینده وظیفه ماست.

سلطانی‌فر تصریح کرد: سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) ظرفیت‌های خوبی دارند که وقتی این ظرفیت‌ها کنار هم قرار بگیرند می‌توان در تمام جهات از آنها بهره‌برداری مفید کرد.

سلطانی‌فر افزود: سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با نگاه جدی و ویژه برای اشاعه تفکر و اندیشه امام خمینی(ره) آماده همکاری با این موسسه است.

معاون رئیس جمهور امضای تفاهم نامه با موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) را طلیعه‌ای برای گسترش همکاری‌های این دو مجموعه دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز