خبرگزاری کار ایران

تندیس جشن راهنمایان گردشگری رو نمایی شد

کد خبر : ۱۴۸۲۴۰

تندیس راهنمایان گردشگری با شعار «همه جای ایران سرای من است» توسط فیلییستاس رسنیگ، آرش نور آقایی، علی زندی، مهدی سیاوشی و سایر راهنمایان شرکت کننده در هفتمین جشن رونمایی شد.

ایلنا: دومین روز گردهمایی هفتمین جشن راهنمایان گردشگری با رونمایی از تندیس یک تنی جشن راهنمایان گردشگری آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این تندیس ۴ متر و هشتاد سانتی‌متری با شعار «همه جای ایران سرای من است» توسط فیلییستاس رسنیگ، آرش نور آقایی، علی زندی، مهدی سیاوشی و سایر راهنمایان شرکت کننده در هفتمین جشن رونمایی شد.

مسئول پروژه هفت باغ علوی در مورد انتخاب این مکان برای رونمایی تندیس جشن راهنمایان گردشگری در گفتگو با خبرنگار ایلنا تاکید کرد: مسیر فوق از جمله محورهای گردشگری ملی است که در کارگروه گردشگری کشور مصوب شده و روزانه هر مسافر و گردشگری که به سمت جنوب کشور و ارگ بم حرکت می‌کنند از این مسیر عبور کرده و این تندیس را می‌بینند.

مهدی سیاوشی افزود: مسیر هفت باغ علوی در هر طرف جاده سه مسیر دارد که برای دوچرخه سواری، پیاده روی و کالاسکه در نظر گرفته شده‌است.

شایان ذکر است این تندیس توسط علی فلاح ساخته شده است.

گفتنی است در ادامه مراسم رونمایی ۲ هزار اصله درخت طاق به شکل نمادین برای تثبیت شن‌های روان و حفظ محیط زیست در محور گردشگری ملی هفت باغ علوی و جاده جوپار به دست میهمانان و گردشگران کاشته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز